AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #1 Skrevet 21. januar 2019 Ene barnet mitt har mast lenge om å få et dyr, så vi gikk til slutt med på at han skulle få seg en hamster. Det gikk jo egentlig som forventet, barnet har egentlig mistet interessen og hamsteren er blitt «min». Men bare koselig det altså. 😊 Han holder meg med selskap den uken jeg ikke har barn. Meeeeen..... skjemmer jeg han bort?? Han har er Ok bur med både løpehjul, to forskjellige hus osv. Men han virker ikke fornøyd med å være der. Så det har endt med at når jeg kommer hjem fra jobb og han hører jeg kommer hjem, så smetter han ut av huset sitt, steller seg på to bein og «krever» å komme ut. Ja, jeg vet de trenger daglige lufteturer, og i begynnelsen lagde vi en innhegning med masse ting for å aktivisere han. Men han prøvde å bryte seg ut derfra også og virket ikke fornøyd med det heller. Så nå har det endt med at han har fri tilgang til halve stua mi. Jeg passer selvfølgelig på at det ikke er noe farlig der som ledninger osv som han kan skade seg på. Men stort sett ligger han og sover i hjørnet av stua, under sofaen. Like ved radiatoren. Sikkert varmen han liker. Men selvfølgelig bæsjer og tisser han der også. Hva skal jeg gjøre? Holde han i buret sitt eller skaffe en liten do under sofaen?? Herregud, føler virkelig ikke at dette er normalt. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 6664b...622 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #2 Skrevet 21. januar 2019 Så heldig liten hamster som har deg til mamma! Blir helt myk om hjertet når du vurderer "en liten do under sofaen". Selvfølgelig har han det mye bedre når han ikke er innesperret i buret. Men jeg ser også helt klart at det byr på praktiske utfordringer. Selv er jeg kattemamma, og skjemmer bort pelsdottene hver eneste dag! Med god samvittighet. Anonymkode: 9edc6...e1d 26
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #3 Skrevet 21. januar 2019 ❤️❤️❤️ -rett og slett. Anonymkode: e18b3...fa1 14
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #4 Skrevet 21. januar 2019 Ååå, så koselig! For en heldig hamster. Anonymkode: 37f8d...985 14
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #5 Skrevet 21. januar 2019 Sett fram noen flere dosser til den. Lille heldig hamsteren! Anonymkode: 238a8...df5 14
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #6 Skrevet 21. januar 2019 Heldige lille hamster❤️ Ble varm om hjertet her🥰 Anonymkode: db873...dc5 12
alli634 Skrevet 21. januar 2019 #7 Skrevet 21. januar 2019 (endret) Det finnes slike «løpeballer» de kan være i. Det har ei venninne av meg, hamsteren hennes elsker det 😄 slik som dette: https://vetzoo.no/runner-hamster?gclid=Cj0KCQiA-JXiBRCpARIsAGqF8wXn-hjA5-pVOCvrToJsB1TqsLZ8XO3ce6juiKrmo-Lq37kmIllaZG0aAhEvEALw_wcB Endret 21. januar 2019 av alli634 4
Dolce Skrevet 21. januar 2019 #8 Skrevet 21. januar 2019 Slenger meg på de andre her: Så heldig liten hamster ❤️ Sett ut en liten do eller to til ham i stua. Det lukter jo ikke mye av litt hamstertiss og bæsj hvis du rensker unna etterhvert. Koselig at du føler han holder deg med selskap! Han kunne ikke funnet en bedre matmor enn deg ❤️ 15
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #9 Skrevet 21. januar 2019 Åh herregud, mener dere det?? ❤️❤️ Trodde seriøst jeg skulle bli stemplet som «the crazy hamster lady» her inne så turte ikke signere med nick. 😂😂 Så da er det Ok at jeg lar han sove i hjørnet sitt? Jeg lokker han selvfølgelig tilbake i buret når jeg skal legge meg, og der er han helt til jeg kommer hjem fra jobb dagen etter igjen. I begynnelsen da vi fikk han var han veldig utrygg. Beit alle til blods som nærmet seg han. Jeg bestemte jeg for å vinne tilliten hans, så jeg har tatt babysteg. Han var to måneder gammel da vi fikk han i oktober. Og det er først nå nylig at han sitter i hånda mi og spiser, går oppå meg osv. Har helt sluttet å bite, og vi er blitt venner! ❤️ Lite ante jeg at det gikk an å bli så glad i et lite hamster. ☺️ Da tror jeg jammen meg han skal få en liten do bak sofaen. Bedre det enn at han skal tisse under listene osv. 🙈 Tusen takk for svar alle sammen! ❤️ Anonymkode: 6664b...622 16
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #10 Skrevet 21. januar 2019 Nå fikk jeg lyst på en liten hamster 😍 Anonymkode: 316b8...4c5 9
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #11 Skrevet 21. januar 2019 3 minutter siden, alli634 skrev: Det finnes slike «løpeballer» de kan være i. Det har ei venninne av meg, hamsteren hennes elsker det 😄 slik som dette: https://vetzoo.no/runner-hamster?gclid=Cj0KCQiA-JXiBRCpARIsAGqF8wXn-hjA5-pVOCvrToJsB1TqsLZ8XO3ce6juiKrmo-Lq37kmIllaZG0aAhEvEALw_wcB Han har en sånn også, men jeg får så dårlig samvittighet når jeg lukker han inni en ball lissom. 🙈 Hvordan vet man at de liker det? TS Anonymkode: 6664b...622 5
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #12 Skrevet 21. januar 2019 Du gjør det som er aller best for dyret ditt! De fleste mistrives i buret sitt og lengter etter å få være litt fri sånn som din får vært. Heia hamstermammaer som faktisk ser hamsterens behov og tilpasser deretter. ❤️🙌🏻 Anonymkode: 6660a...cbf 13
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #13 Skrevet 21. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Åh herregud, mener dere det?? ❤️❤️ Trodde seriøst jeg skulle bli stemplet som «the crazy hamster lady» her inne så turte ikke signere med nick. 😂😂 Anonymkode: 6664b...622 Hilsen til "crazy hamster lady" fra "crazy old cat lady". Det er veldig givende å ta godt vare på dyr. Man får så mye tilbake. De som ikke skjønner det, er det ikke håp for. Jeg er stolt av å bli kalt "crazy old cat lady", jeg bærer tittelen med glede og stolthet. Anonymkode: 9edc6...e1d 12
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #14 Skrevet 21. januar 2019 Haha, jeg ser hamsteren som kuler’n under sofaen for meg 😂 Bare koselig det. Å ha kjæledyr i bur hele døgnet syntes jeg er en uting. Anonymkode: 2ddb6...6af 6
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #15 Skrevet 21. januar 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åh herregud, mener dere det?? ❤️❤️ Trodde seriøst jeg skulle bli stemplet som «the crazy hamster lady» her inne så turte ikke signere med nick. 😂😂 Så da er det Ok at jeg lar han sove i hjørnet sitt? Jeg lokker han selvfølgelig tilbake i buret når jeg skal legge meg, og der er han helt til jeg kommer hjem fra jobb dagen etter igjen. I begynnelsen da vi fikk han var han veldig utrygg. Beit alle til blods som nærmet seg han. Jeg bestemte jeg for å vinne tilliten hans, så jeg har tatt babysteg. Han var to måneder gammel da vi fikk han i oktober. Og det er først nå nylig at han sitter i hånda mi og spiser, går oppå meg osv. Har helt sluttet å bite, og vi er blitt venner! ❤️ Lite ante jeg at det gikk an å bli så glad i et lite hamster. ☺️ Da tror jeg jammen meg han skal få en liten do bak sofaen. Bedre det enn at han skal tisse under listene osv. 🙈 Tusen takk for svar alle sammen! ❤️ Anonymkode: 6664b...622 Den lever jo som en konge! 😍😍😍 Anonymkode: 238a8...df5 8
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #16 Skrevet 21. januar 2019 Så fin hamster «mamma» du er 😍😍 hamstere har så stor glede av å få boltre seg på stor plass! Så det er bare å fortsette ❤️ Anonymkode: 14474...a1d 8
prettylittlemisfit Skrevet 21. januar 2019 #17 Skrevet 21. januar 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ene barnet mitt har mast lenge om å få et dyr, så vi gikk til slutt med på at han skulle få seg en hamster. Det gikk jo egentlig som forventet, barnet har egentlig mistet interessen og hamsteren er blitt «min». Men bare koselig det altså. 😊 Han holder meg med selskap den uken jeg ikke har barn. Meeeeen..... skjemmer jeg han bort?? Han har er Ok bur med både løpehjul, to forskjellige hus osv. Men han virker ikke fornøyd med å være der. Så det har endt med at når jeg kommer hjem fra jobb og han hører jeg kommer hjem, så smetter han ut av huset sitt, steller seg på to bein og «krever» å komme ut. Ja, jeg vet de trenger daglige lufteturer, og i begynnelsen lagde vi en innhegning med masse ting for å aktivisere han. Men han prøvde å bryte seg ut derfra også og virket ikke fornøyd med det heller. Så nå har det endt med at han har fri tilgang til halve stua mi. Jeg passer selvfølgelig på at det ikke er noe farlig der som ledninger osv som han kan skade seg på. Men stort sett ligger han og sover i hjørnet av stua, under sofaen. Like ved radiatoren. Sikkert varmen han liker. Men selvfølgelig bæsjer og tisser han der også. Hva skal jeg gjøre? Holde han i buret sitt eller skaffe en liten do under sofaen?? Herregud, føler virkelig ikke at dette er normalt. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 6664b...622 Ååå ❤ Skaff han en do og se om han bruker den Har hatt 2 hamstere selv og blir helt varm om hjertet når jeg leser dette! 6
FlikkFlakk Skrevet 22. januar 2019 #18 Skrevet 22. januar 2019 Jeg blir så glad når jeg leser ting som dette ❤️ Tenk om alle hamstere kunne hatt det like godt som ditt ❤️ 10
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #19 Skrevet 23. januar 2019 På 21.1.2019 den 22.55, AnonymBruker skrev: Haha, jeg ser hamsteren som kuler’n under sofaen for meg 😂 Bare koselig det. Å ha kjæledyr i bur hele døgnet syntes jeg er en uting. Anonymkode: 2ddb6...6af Håper TS oppdaterer oss med hvordan det går når Hr. Heldige Hamster får mini-do under sofaen! TS, du må ikke bli borte fra tråden. Vi må få vite hvordan du skjemmer bort den lille fremover ❤️ Anonymkode: 9edc6...e1d 3
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #20 Skrevet 23. januar 2019 Jada, ble til en do bak sofaen, men vet ikke om han skjønner at det er en do enda. Han har ikke en sånn type do i buret sitt. Leste et tips om kattesand et sted, så gikk til innkjøp av det. Han bæsjer fortsatt på gulvet, men kanskje han gjør det i sanden etter hvert. 😉 Anonymkode: 6664b...622 20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå