AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #1 Skrevet 21. januar 2019 Jeg har aldri vært opptatt av jobb og karrierebygging. Vært fornøyd med lite. Har hatt jobb innenfor salg i 10 år.(før heltid, så deltid med barn og utdanning) Nå er jeg hjemme med barn,er ferdig med utdanningen, og snart må jeg begynne å søke jobber. Har bare så lav selvtillit i forhold til dette. Det blir mye ansvar, og jeg ser for meg høyt press og stress. Det er også vanlig med 100%stilling og det blir mye med små barn Kjennes ut som jeg har glemt mye av det jeg lærte under utdanningen også. Jeg vet jeg må bare begynne å søke etter hvert.. Er skummelt. Har aldri søkt en ordentlig jobb. Den salgsjobben fikk jeg gjennom bekjente. Den er jeg flink i, men lite ansvar. Vurderer å ta videreutdanning på deltid og jobbe deltid, enten innenfor yrket, eller en annen salgsjobb. Men det er vanskelig å få annen salgsjobb tror jeg.. Hva ville dere gjort,? Har noen følt på det samme? Anonymkode: 5bcaf...8bd
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #2 Skrevet 22. januar 2019 Det er mange som er i samme situasjon, du er ikke alene! Ha tro på deg selv, klart du får deg en bra jobb. Stå på og søk på de jobbene du er kvalifisert til og som du mener er riktig for deg. Dette klarer du! Anonymkode: 4bea5...954 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå