Gå til innhold

Oralsex etc.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har et spørsmål som jeg sliter med å finne svaret på. Jeg har vært med min bedre halvdel nå sammen i 10 år. Vi har et bra sexliv, men jeg synes at jeg er litt mer "åpen" enn henne for alt.. Når det kommer til oralsex for eksempel, er hun ikke så keen. Sliter litt med å finne nøkkelen på hvorfor.. Har prata en del ganger om det, men har ikke fått noe konkret svar annet enn at hun ikke vil på komando… 

Jeg elsker for eksempel å slikke henne, men hun vil ikke det selv. Hun vil heller ikke suge så ofte selv om hun faktisk er driiit god. 

Hva burde jeg gjøre her ? 

Anonymkode: 8ae65...a96

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje spørre henne litt om det, hva synes hun om å suge deg, og hva er det hun eventuelt ikke liker så godt ved det? Og hva synes hun om å bli slikket og hva er det hun eventuelt ikke liker ved det? Er det noe du kan gjøre eller dere kan gjøre sammen for at det skal være bedre og eller lettere for henne å suge deg eller at du slikker henne? Ellers er det viktig det hun sier om at hun ikke vil på kommando, Det tyder jo på at hun føler seg presset til oralsex, og det er jo et problem i såfall. Det er viktig å snakke om hun føler seg presset og hvorfor hun føler det sånn. Det er jo ikke godt å føle seg presset til noe. Hvis dere finner en løsning så dere kan ha mer oralsex uten at hun føler seg presset til det er jo det bra, men hvis det ikke lar seg gjøre så må du nok bare godta henne som hun er. Ellers så må du finne en dame som elsker oralsex, men det er kanskje ikke så viktig for deg at du er villig til å ofre forholdet ditt for det?

Anonymkode: ebf9e...6d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...