Gå til innhold

Biting under sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har forstått at det ikke er uvanlig å bite hverandre i leppene når man kysser noen man liker. Det har hendt et par ganger mede meg. Men for 2 uker siden hadde jeg sex med en jente som jeg liker veldig godt. Under penetrering bet hun meg i øret (ikke hardt) mer som lekebiting. Det har jeg aldri opplevd før. Er det vanlig? 

Anonymkode: 3d56e...395

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, har du tlf nr hennes?

Anonymkode: ab4e2...a6f

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, har du tlf nr hennes?

Anonymkode: ab4e2...a6f

???

Anonymkode: 94005...da3

Skrevet

Biting på øreflipp, hals, lepper,  nipler eller andre steder er helt normalt.

Anonymkode: 1756e...97d

• Liker 6
Skrevet

Kjæresten min er veldig på biting, ikke bare napping i leppene eller øreflippene, men ordentlig biting. Ifølge henne handler det om det dyriske og å følge innstinktene, apropos det som ble skrevet i en annen tråd her om innlevelse og begjær. Er jo helt rått spør du meg, første gangen vi lå sammen rablet det nærmest for meg.

Anonymkode: e02c4...d1b

Skrevet

Jeg er jente, og jeg elsker å bite litt. Ikke hardt, men napping. Ser hvor mye han tåler først 😅  Dessverre liker ikke nåværende det i det hele tatt, han får jo vondt av alt som ikke er myk tunge. 😅

Anonymkode: 016fe...db7

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg liker å bite og å bli bitt. Aller helst til blods, men det gjør så innihælvete vondt.😬

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har forstått at det ikke er uvanlig å bite hverandre i leppene når man kysser noen man liker. Det har hendt et par ganger mede meg. Men for 2 uker siden hadde jeg sex med en jente som jeg liker veldig godt. Under penetrering bet hun meg i øret (ikke hardt) mer som lekebiting. Det har jeg aldri opplevd før. Er det vanlig? 

Anonymkode: 3d56e...395

Klart det er vanlig, bite i øret....nipler ...rumpa....overalt liksom,hahahah

Hvor gammel er du ?

Skrevet

Jeg pleier og gjøre det,men bare småbiting og som oftest bare når jeg er ekstra kåt 

Skrevet

"Leke-biting" både i en seksuell og ikke-seksuell setting er et tegn på affeksjon.

Skrevet

Liker å bite litt på mannen min. Leppene når vi kliner, i øreflippen under sex. Han pleier bite og suge på brystvortene mine under sex, det er så hett!

Anonymkode: c971a...eab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...