AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #1 Skrevet 21. januar 2019 Ja, overskriften snakker for seg selv. Pleier kemner i kommuner å trekke i lønn når man har utestående f.eks. restskatt? Anonymkode: a2054...ebd
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #2 Skrevet 21. januar 2019 Nei, først må man la være å betale en stund, så får man utleggsforretning, deretter eventuelt lønnstrekk. Anonymkode: c0cf7...44b
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #3 Skrevet 21. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, først må man la være å betale en stund, så får man utleggsforretning, deretter eventuelt lønnstrekk. Anonymkode: c0cf7...44b Jada det regner jeg med. Men utleggsforretningen er 2 år gammel, og har ikke hørt noe mer om tvangssalg eller noe. Lurer derfor på om de driver å trekker i lønn/ytelse. Er - som du sikkert skjønner - ikke meg det gjelder. Da hadde jeg vel visst om de trakk i lønn 😛 Anonymkode: a2054...ebd
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #4 Skrevet 21. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jada det regner jeg med. Men utleggsforretningen er 2 år gammel, og har ikke hørt noe mer om tvangssalg eller noe. Lurer derfor på om de driver å trekker i lønn/ytelse. Er - som du sikkert skjønner - ikke meg det gjelder. Da hadde jeg vel visst om de trakk i lønn 😛 Anonymkode: a2054...ebd Har du sjekket lønnsslippen? Anonymkode: de47a...02d
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #5 Skrevet 21. januar 2019 Kan være at beløpet ikke var større enn at det gikk i "0" året etter, om vedkommende altså fikk igjen på skatten året etter. Da trakk de det derfra. Ikke vet jeg, det var bare noe jeg tenkte.... Anonymkode: 1d137...414
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #6 Skrevet 21. januar 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du sjekket lønnsslippen? Anonymkode: de47a...02d Nei, har ikke tilgang på den. 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan være at beløpet ikke var større enn at det gikk i "0" året etter, om vedkommende altså fikk igjen på skatten året etter. Da trakk de det derfra. Ikke vet jeg, det var bare noe jeg tenkte.... Anonymkode: 1d137...414 Hm, godt poeng. Gjør de det, altså? Hvis det var gått helt i 0 hadde vel utleggsforetningen vært slettet, men kanskje de har trukket litt liksom? Anonymkode: a2054...ebd
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #7 Skrevet 22. januar 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, overskriften snakker for seg selv. Pleier kemner i kommuner å trekke i lønn når man har utestående f.eks. restskatt? Anonymkode: a2054...ebd Ja. Les på skattetaten sine sider. Les papirene/eposten der du blir varslet om skatteoppgjøret. Der informeres du grundig om hvotdan dette fungerer. Anonymkode: 3d242...114
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå