AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #1 Skrevet 21. januar 2019 Er møkkalei av å jobbe der jeg er nå og søker. Men ser at alt, av den type jobb jeg er utdannet til er lagt under det private. humana, aleris og alberia eller hva sørn disse heter. Sikkert mye kr som stikker ut av landet med disse. Uansett, alle disse jobbene krever at en må jobbe medlever. Altså 4 dager på og x antall dager fri, sikkert for å spare penger på minst mulig personal. Men umulig for meg med 2 stk småunger. Er det blitt slik overalt innen omsorg? Krever at folk bor på jobb i dagesvis. Anonymkode: 5ecb4...57b
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #2 Skrevet 21. januar 2019 Det er ikke for å spare penger, men fordi det erdet beste for brukerne. Hvis du er utdannet burde du vel forstå det? Anonymkode: 95741...297
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #3 Skrevet 21. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke for å spare penger, men fordi det erdet beste for brukerne. Hvis du er utdannet burde du vel forstå det? Anonymkode: 95741...297 Det kan være til det beste for noen ja, det er individuelt. Noen såkalte brukere blir også møkk lei av å se de samme trynene time etter time, dag etter dag. Tipper det er for å spare penger. Arbeidstaker er lite verdt i dag. Anonymkode: 5ecb4...57b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå