Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg lurer på om det er noen som vet om påkrevd alder for å ta vippeløft, eller ta vipper. Er det slik at man må være fylt 18, føler jeg ser flere unge tenåringer med dette om dagen.

Anonymkode: 7d8de...211

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er noen aldersgrense, vil vel tro det er 16 da kanskje? Anbefaler forøvrig ikke vippeløft, det blir så stygt etter et par uler, da man får knekken midt på vippene 🙄

Skrevet
9 minutter siden, langbein86 skrev:

Tror ikke det er noen aldersgrense, vil vel tro det er 16 da kanskje? Anbefaler forøvrig ikke vippeløft, det blir så stygt etter et par uler, da man får knekken midt på vippene 🙄

Skal ikke være noen "knekk" på vippene fra vippeløft! Da har du fått forbehandling. 

De løftes fra roten og skal bli en bue på de, mer eller mindre bue etter hvor stor/ liten rull som er brukt. 

Anonymkode: c8ec4...a67

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal ikke være noen "knekk" på vippene fra vippeløft! Da har du fått forbehandling. 

De løftes fra roten og skal bli en bue på de, mer eller mindre bue etter hvor stor/ liten rull som er brukt. 

Anonymkode: c8ec4...a67

Jo, men jeg mener når de vokser ut. Da flytter bøyen/knekken seg oppover. Og det ser ikke så bra ut 😳

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...