Gjest sullekopp Skrevet 6. april 2005 #1 Skrevet 6. april 2005 Jeg har oppdaget at jeg er mest interessert i gutter som allerde er i et forhold. Vet ikke helt hvorfor. Noen andre som har det slik??
Laina Skrevet 7. april 2005 #2 Skrevet 7. april 2005 Nei, jeg har det ikke slik. Det er liksom helt uinteressant med gutter/menn som er opptatt. Jeg har derimot lagt merke til at dette gjelder mange jenter/damer, og har også diskutert dette med mange av mine "gutte"venner. (De bør vel snart kunne klassifiseres som menn...) Mange av dem er frustrert over hvor lite populære de er når de er single, men at de aldri får være i fred når de er opptatt. Jeg har min teori om hvorfor det er slik, men får vel hele kvinneguiden på nakken om jeg legger ut om det her. *redd for de andre damene her inne*
Gjest Madam Felle Skrevet 7. april 2005 #3 Skrevet 7. april 2005 Nei, jeg har det ikke slik. Det er liksom helt uinteressant med gutter/menn som er opptatt. Jeg har derimot lagt merke til at dette gjelder mange jenter/damer, og har også diskutert dette med mange av mine "gutte"venner. (De bør vel snart kunne klassifiseres som menn...) Mange av dem er frustrert over hvor lite populære de er når de er single, men at de aldri får være i fred når de er opptatt. Jeg har min teori om hvorfor det er slik, men får vel hele kvinneguiden på nakken om jeg legger ut om det her. *redd for de andre damene her inne* Jeg vil gjerne høre teorien din
Laila Skrevet 7. april 2005 #4 Skrevet 7. april 2005 Den teorien vil jeg også høre......venter i spenning.
Gjest ..A.. Skrevet 7. april 2005 #5 Skrevet 7. april 2005 Teorien er såre enkel sett med en manns øyne: De single vil altid være der, de er lette å få, de er klare og på utkikk----for enkelt , kjedelig! ...da er det jo mye mer spennende med gifte menn....ja her er det jo en utfordring tenker hun! De er kun ute etter å få en egoistisk bekreftelse på at "jeg var så populær og tiltrekkende på han at han dumpet dama si til fordel for meg"...så går det skjeldent som i eventyret...fyren beholder dama si og du blir skives ut...så havner du her på KG hvor du åpner en tråd som heter: "Menn er drittsekker" Det er teorien, noen bedre??
Gjest ..A.. Skrevet 7. april 2005 #6 Skrevet 7. april 2005 ...ehhh ja det skulle selvfølgelig være skviset ut på slutten av forrige innlegg.....
Laina Skrevet 7. april 2005 #8 Skrevet 7. april 2005 Teorien er såre enkel sett med en manns øyne: De single vil altid være der, de er lette å få, de er klare og på utkikk----for enkelt , kjedelig! ...da er det jo mye mer spennende med gifte menn....ja her er det jo en utfordring tenker hun! De er kun ute etter å få en egoistisk bekreftelse på at "jeg var så populær og tiltrekkende på han at han dumpet dama si til fordel for meg"...så går det skjeldent som i eventyret...fyren beholder dama si og du blir skives ut...så havner du her på KG hvor du åpner en tråd som heter: "Menn er drittsekker" Det er teorien, noen bedre?? Ikke langt fra min teori, nei. Jeg tror saken er at mange jenter/kvinner er ute etter bekreftelse. En mann som er opptatt er mer interessant. "Dersom han interesserer seg for meg, MÅ jo det bety at jeg er bedre enn dama hans!!!" En latterlig tanke, for alle med hjernen på riktig sted. Noe som blir bekreftet av alle "elskeren min er opptatt på annet hold"-trådene her inne. Og noen tenker kanskje som så: "En mann som er opptatt, må ha kvaliteter, siden han er opptatt. En singel mann må det være noe galt med, ellers ville han selvfølgelig vært opptatt!" Dette er jo også selvfølgelig helt feil! Menn har jo faktisk en fri vilje, og kan velge selv om han vil være i et forhold eller ikke. Kanskje han ikke har møtt drømmedamen ennå? Og så er det en del - unnskyld uttrykket - onde kvinnfolk som rett og slett ikke klarer å se på andre menneskers lykke, som virkelig går inn for å ødelegge et forhold. Kanskje tanken om bekreftelse spiller en stor rolle i disse tilfellene. Og når de har fått napp, og halt fisken inn til land, slipper de den rett ut igjen. Jeg tror jeg har flere teorier på lager, men husker de ikke nå. Kommer tilbake om hjernen min gidder å samarbeide.
Gjest gjesta Skrevet 7. april 2005 #9 Skrevet 7. april 2005 Jeg har oppdaget at jeg er mest interessert i gutter som allerde er i et forhold. Vet ikke helt hvorfor. Noen andre som har det slik?? Nei. Men du faller sikkert fordi for de er bundet, at noen vil HA dem & at de er opptatt frister kanskje mer for det gjør det vanskelig å få et forhold til dem.
Trampe Skrevet 7. april 2005 #10 Skrevet 7. april 2005 Men, hvis du får en mann som hadde kjæreste da du møtte han, vil ikke du være redd for at han kan gjøre det samme en gang til? Og du da være den som sitter igjen uten mann? Kjenner en del som har opplevd det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå