AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #1 Del Skrevet 21. januar 2019 Hei alle Var på en veldig fin første date i går. Vi hadde snakket i ett par uker, men daten var egentlig ganske spontan. Det gikk vel omlag 3 t fra vi gikk fra hverandre til han startet å sende meldinger. Snakket deretter stort sett helt til jeg la meg. Noe jeg synes var veldig fint ☺ Daten var midt på dagen, ute, så tolker ting frem til nå som han er genuint interessert i meg. Tenkte jeg skulle skrive noe fint senere i dag. Egentlig vil jeg bare få til å møtes igjen. Begge var veldig tydelige på at vi vil det. Skal jeg bare skrive det rett ut at hvis han vil finne på noe til helgen f eks, så vil jeg gjerne det ☺ Eller blir det for offensivt? Vi har snakket om ulike ting å finne på på neste date, men for min del kunne jeg bare sittet på en fortauskant med han og allikevel storkost meg 🙊 Hvor mye kommunikasjon har dere andre mellom første og andre date? Takk for alle innspill. Anonymkode: b6b38...ebf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #2 Del Skrevet 21. januar 2019 Når han allerede har vist at han er interessert i å ha kontakt på meldinger, ville jeg bare ventet til han foreslo neste møte. Men nå er ikke jeg en person som har dårlig tid. Hverdagen er jo full av jobb og noen fritidsaktiviteter, så for meg går det fint å vente noen dager. Anonymkode: f9bb9...b5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #3 Del Skrevet 21. januar 2019 Ja det kan du skrive rett ut selvfølgelig Anonymkode: cf6a8...83f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #4 Del Skrevet 21. januar 2019 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når han allerede har vist at han er interessert i å ha kontakt på meldinger, ville jeg bare ventet til han foreslo neste møte. Men nå er ikke jeg en person som har dårlig tid. Hverdagen er jo full av jobb og noen fritidsaktiviteter, så for meg går det fint å vente noen dager. Anonymkode: f9bb9...b5c Tenker det samme som deg ☺ Jeg har absolutt ikke hastverk og kan gjerne la han få ta styringen. Snakket som sagt i hele går omtrent etter vi møttes, så en viss interesse bør det være tenker jeg 😊 Jeg hadde uansett avventet litt, og ønsker gjerne at initiativet kommer fra han - men har heller ingenting i mot å spørre selv. ts Anonymkode: b6b38...ebf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #5 Del Skrevet 21. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja det kan du skrive rett ut selvfølgelig Anonymkode: cf6a8...83f Så kjekt å høre at det å være ærlig og direkte ikke er avskremmende for alle 😊 Skal gi han litt tid og se om han tar aksjon. Hvis ikke så flagger jeg det selv. Han virker ikke som en mann som blir avskremt om en dame tar initiativ. Ønsker allikevel at han skal føle at han har litt styringen - det kan jeg tenke meg setter pris på 😜 ts Anonymkode: b6b38...ebf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #6 Del Skrevet 24. januar 2019 Du bør ikke skrive "hvis du vil finne på noe, så er jeg med på det". Du bør heller foreslå en aktivitet. Anonymkode: fefa2...8e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #7 Del Skrevet 24. januar 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Du bør ikke skrive "hvis du vil finne på noe, så er jeg med på det". Du bør heller foreslå en aktivitet. Anonymkode: fefa2...8e2 Takk for svar! Jeg har bestemt meg å bare være meg selv, slik jeg var i kommunikasjonsform fra vi begynte å prate. Jeg orker ikke denne overtenkingen, "hva er rett / galt", "kan jeg si dette eller ikke". Han virker interessert, og da tenker jeg at det settes pris på. Hvis interessen faller bort så får jeg nok beskjed om det - han virker ryddig slik. Vi har startet dialog om ny date til helgen 😊 Allerede har vi fra tidligere snakket om noen aktiviteter vi skal gjøre. Så føler det mest har stått på å finne en dag som passer ☺ ts Anonymkode: b6b38...ebf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå