AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #1 Skrevet 21. januar 2019 Jeg pleier alltid å få veldig ømme pupper to-tre dager etter eggløsning. Det har jeg ikke fått denne gangen og nå er det en uke over eggløsning. Kan det være et tegn på graviditet? At man får mindre progrestron hvis man har blitt gravid og at de ømme puppene kommer senere? Eller kan det være et tegn på at jeg ikke hadde eggløsning denne måneden? Noen med erfaring? Anonymkode: b0ba0...673
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #2 Skrevet 21. januar 2019 absolutt alt kan være et tegn på graviditet Anonymkode: 9f4c9...d27 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #3 Skrevet 21. januar 2019 Tja, kan det? Anonymkode: b0ba0...673
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #4 Skrevet 21. januar 2019 Jeg fikk heller ingen ømme bryster denne måneden. Men eggløsning var litt forsinket og mensen kom nøyaktig 14 dager etterpå. jeg har opplevd alle symptomer og ingen symptomer.. det varierer veldig! Anonymkode: 9b7f2...d20
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #5 Skrevet 21. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk heller ingen ømme bryster denne måneden. Men eggløsning var litt forsinket og mensen kom nøyaktig 14 dager etterpå. jeg har opplevd alle symptomer og ingen symptomer.. det varierer veldig! Anonymkode: 9b7f2...d20 Vet du at du hadde eggløsning? Anonymkode: b0ba0...673
Patriotpaula Skrevet 21. januar 2019 #6 Skrevet 21. januar 2019 Hadde ømme pupper etter EL forrige måned, denne måneden ingen EL og ingen ømme pupper. Man får vel ikke mindre progesteron hvis man blir gravid, det er jo en grunn for at man bruker feks lutinus (progesteron) som støttebehandling etter IVF...
Viprøver Skrevet 21. januar 2019 #7 Skrevet 21. januar 2019 (endret) Eneste som viste at jeg var gravid var den positive testen. Ingen symptomer før lenge etter ikm. Ta en test hvis du lurer. Det som er symptomer for deg, er ikke nødvendigvis symptomer for andre. Endret 21. januar 2019 av Viprøver
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #8 Skrevet 21. januar 2019 Man har vel heller *mer* enn mindre progesteron om en blir gravid, men så tidlig etter eggløsning vet knapt kroppen selv om den er gravid før et eventuelt befrukta egg har festa seg. Det første tegnet jeg hadde var nettopp at puppene var mye ømmere enn vanlig, men fins også folk som opplever det motsatte. Det aller meste tolkes som mulige tegn når en er prøver (og jeg vet at det er vanskelig å la være!). Ta en test om en ukes tid om mensen ikke kommer, så har du fasiten 😊 Anonymkode: 88cdd...344
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #9 Skrevet 21. januar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet du at du hadde eggløsning? Anonymkode: b0ba0...673 Jeg er rimelig sikker på det ja da jeg først nå de siste månedene har kjent mer symptomer på det. Ifølge appen min skulle jeg hatt eggløsning på syklusdag 12, mens jeg mener jeg hadde det på syklusdag 15. (Symptomer dag 13,14,15) mensen har også blitt forskjøvet til den eksakte dato jeg regnet meg frem til ut ifra el. Og første syklusen hvor jeg «merket» el ble jeg gravid men mistet/ kjemisk som sagt så hadde jeg ingen symptomer denne måneden. Ingen ømme pupper, ingen mensmurringer før mens, ingen hodepine.. kroppen er merkelig! Skal begynne med el tester denne pp. ta en test. Det er mitt sikreste råd😊 Anonymkode: 9b7f2...d20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå