ikka2011 Skrevet 6. april 2005 #1 Skrevet 6. april 2005 Dette erKjolen min Det er litt strass-stener på kjolen, og jeg har kjøpt tiara som jeg har lyst til å ha til. Denne også me strass- stener. Det jeg lurer på er kan jeg ha hvit perlesmykke og armbånd til eller blir det nettså feil???
Scaramouche Skrevet 6. april 2005 #2 Skrevet 6. april 2005 Du kan ha akkurat det du har lyst til Men personlig ville jeg valgt også smykker i hvitt gull med diamanter eller strass- stener. Synes det ville matchet best. Men hvis du er usikker ville jeg tatt på meg kjolen, og prøvd den sammen med de forskjellige smykkene, da ser du fort hva som passer best
Montezuma Skrevet 7. april 2005 #3 Skrevet 7. april 2005 Jeg ville holdt meg til kun strass, ikke blande inn perler. Gjorde det faktisk! :-) Men det er et godt råd og prøve alt på. Da er det lettere å bestemme seg.
linky Skrevet 7. april 2005 #4 Skrevet 7. april 2005 Jeg ville holdt meg til kun strass' date=' ikke blande inn perler. Gjorde det faktisk! :-) Men det er et godt råd og prøve alt på. Da er det lettere å bestemme seg.[/quote'] ville jeg også gjort..
Trampe Skrevet 7. april 2005 #5 Skrevet 7. april 2005 Kjolen er fantastisk! (mitt andrevalg faktisk ) Henger meg på de som mener du bør holde deg til strass. Blir kanskje litt for mye å blande inn flere "stiler" i samme antrekk... Men samtidig er det din kjole og din dag - gjør som du vil!
smilepia Skrevet 7. april 2005 #6 Skrevet 7. april 2005 Hm.. mulig jeg ikke vet hva strass er for noe, men gjetter at det er "glassperler" av ymse slag? Jeg har en kjole med gjennomsiktige og lys blå glassperler brodert i livet, samt en tiara med liknende perler. Jeg har tenkt å ha perlekjede og perleøredobber til. Har prøvd det sammen en gang, og syntes det fungerte fint. Kan være motepolitiet ville himle med øynene, men det bryr ikke jeg meg om. Jeg har lysst å bruke begge delene. Tiaraen fordi jeg falt pladask for den, og den passer til kjolen. Og perlene fordi jeg arvet dem etter min kjære farmor.
ikka2011 Skrevet 7. april 2005 Forfatter #7 Skrevet 7. april 2005 Kjolen er fantastisk! (mitt andrevalg faktisk ) Jeg falt også for kjolen.... såg den for første gang for 8 månder siden.... sett mange kjoler etter dette men ingen som har fått meg til å kikke en gang til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå