Gå til innhold

er det ok å bli oppringt kl 03 på natten for sex???

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Eller skal man bli litt kurtisert først????

Jeg møtte en gutt ute på byen i påsken, vi hadde fantastisk sex... ja dumt med ONS, men det skjedde bare. Så møttes vi et par dager senere, etter mye interesse fra han. Denne gangen var det også veldig bra.

Men hjelp... jeg ble faktisk betatt!!! Ja og så møttes vi også nå i helgen, etter initiativ fra meg... når vi treffes så virker han veldig interessert.

Føler at interessen jeg har fått fra han er lunken (når det gjelder meldinger osv.) Han tok kontakt til sist, men det tok sin tid. Så nå etter helgen har jeg ikke hørt noe mer. Føler at han gir meg for lite opppmerksomhet og jeg trenger å føle at en gutt jobber litt for meg.

Nå skal det sies at han er veldig opptatt med jobb, men føler at det ikke er noen grunn til å ikke ta kontakt. Han har også nylig kommet ut av et forhold.. noe som han for min del har snakket litt for mye om. (vet nesten for mye om hans ex).

ja, så nå sitter jeg her da og venter på at han skal ta kontakt...

Bør jeg bare glemme hele opplegget?? føler meg plutselig helt grønn og tenker at i og med at han ikke kontakter meg så kan han ikke være så veldig interessert. Han er 33 år gammel og virker veldig oppegående og ikke minst ærlig. Men ringer han meg 03 på natten i helgen for sex, så er svaret nei!!!!

Får så utrolig lyst til å sende en melding, men vet at det bare blir dumt, kommer nok ingen vei med det!!! Men tenker også at ringer han meg i helgen, ser han kanskje på hele opplegget som uforpliktende sex. F... ta at jeg startet det hele med ONS.

Videoannonse
Annonse
Gjest seroxata
Skrevet

Han høres ut som noe jeg var borti.. han og 33.. hvor i landet er dette? hehe..

Men altså, du burde bare ta kontakt med han, og hvis du ergrer deg blå over hva som skjer fremover, er det kanskje det letteste å spørre rett ut hva han vil? Det er avogtil lettere å bare være direkte.. ikke alltid en får det svaret en ønsker( tell me about it :roll: ) men du får iallefall sjansen til å komme over han fortere nå, om han er negativt til å fortsette slik?

Ikke vet jeg egentlig, jeg bare spekulerer litt :)

Gjest gjest1
Skrevet

Booty call om natta, uffda.. Hvis han ikke virker intessert i edru tilstand, så ville jeg skygget banen. Ikke la deg bli utnyttet.

Skrevet

Been there, done that... Hadde samme problemet for noen år siden. Et ONS førte til at jeg ble betatt av han. Han tok kontakt i helgene da han var på byen (og gjerne litt beruset) og da var han overinteressert. I ukedagene var jeg usynlig, og han hadde alltid mista /forlagt /ikke hørt /ikke sett mobilen.

Jeg fant ut at jeg ville se hva han gjorde dersom jeg ikke tok kontakt med han på ei stund, og avvise ham ei helg. Jeg lot være å ta telefonen ei lørdagsnatt han ringte, og etter det ble han borte. Sunket i jorden. Da fikk jeg se hvilket kaliber han var av...

Gjest seroxata
Skrevet
Been there, done that... Hadde samme problemet for noen år siden. Et ONS førte til at jeg ble betatt av han. Han tok kontakt i helgene da han var på byen (og gjerne litt beruset) og da var han overinteressert. I ukedagene var jeg usynlig, og han hadde alltid mista /forlagt /ikke hørt /ikke sett mobilen.

Jeg fant ut at jeg ville se hva han gjorde dersom jeg ikke tok kontakt med han på ei stund, og avvise ham ei helg. Jeg lot være å ta telefonen ei lørdagsnatt han ringte, og etter det ble han borte. Sunket i jorden. Da fikk jeg se hvilket kaliber han var av...

hmm, høres akkurat ut som en jeg holdt på med ei stund.. han satt og ga meg masse komplimenter og slikt, og sa han hadde følelser for meg, men så lite tid! Men i helgene, da ringte han og ba meg med hjem, og sa masse fine ting...

Jeg ble forbanna til slutt, sendte han en mld om at han ikke trengte ta kontakt med meg mer, for jeg hadde ikke tid:D

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det ikke dette som er litt av poenget med en ONS? ingen forpliktelser, ingen forventninger om at den andre skal ringe.. :-?

Gjest Gjesta
Skrevet
Er det ikke dette som er litt av poenget med en ONS? ingen forpliktelser, ingen forventninger om at den andre skal ringe..  :-?

ike for ale tror jeg

Skrevet
er det ok å bli oppringt kl 03 på natten for sex???

Ja.

Skrevet

Jeg syns det høres ut som et klassisk tilfelle av rebound. Så deilig det må være...å få pose og sekk, mener jeg. Man nyter sin tilværelse som fri og frank, samtidig som man kan få kos og sex når det passer seg uten at man trenger å ta hensyn eller ta noen avgjørelser ang. følelser, hensyn og prioriteringer. Men det må to til for å danse tango............

Jeg skrev et lignende innlegg her inne for et par dager siden og lurte på hva jeg skulle gjøre....

Jeg tok tilslutt mot til meg, og var ærlig til fyren. Menn er enkle sjeler, som trenger å få beskjeder i klartekst, ikke pakket inn i bomull. Jeg sa så enkelt som det her ; Jeg begynner å få følelser for deg. Er du ute etter bare en uforpliktende flørt, vil jeg at du skal være ærlig og fortelle meg det.

Mannen fikk nok litt bakoversveis først, men han kom frem til at han faktisk likte meg veldig godt og ville gjerne bli bedre kjent med meg på andre premisser enn uforpliktende sex og sporadisk kontakt........Så for meg, funka det å være ærlig!!!!

Rådet mitt i denne saken er derfor...vær ærlig og fortell han hvordan du føler og har det. Den som intet våger, intet vinner!

Gjest Anonymous
Skrevet

hmm... han ringte meg faktisk i går og jeg fikk et ærlig svar. Etter å ha vært i et langvarig forhold med et bittert oppgjør... ville han ha tid for seg selv. Han var dønn ærlig om at han ikke vil ha noen krav og vil bare ha noe helt uforplikende da han trenger tid til seg selv.

Så da er det opp til meg om jeg vil være med på dette. Tror nok det beste er å trekke seg unna da jeg allerede har blitt litt betatt. Fortalte ikke han dette, men tenker nå at hvorfor bli med på leken og ende opp såret.

Han snakker mye om sin eks og jeg har jo i grunn skjønt at han ikke er over henne, dessuten vil jeg ha 100% fra en mann og kan ikke finne meg i å være en rebounder.

Det er så utrolig irriterende å møte en bra kar og så ikke ha sjangs i havet!!!!! Men han skal ha for å være ærlig. Det setter meg inn på tanken at faktisk så tjener man så utrolig mye mer på å være ærlig i steden for at han hadde fortsatt med sex og gitt meg litt for så å ha den tanken i hodet uten å dele den med meg.

Skrevet
Eller skal man bli litt kurtisert først????

Jeg møtte en gutt ute på byen i påsken, vi hadde fantastisk sex... ja dumt med ONS, men det skjedde bare. Så møttes vi et par dager senere, etter mye interesse fra han. Denne gangen var det også veldig bra.

Men hjelp... jeg ble faktisk betatt!!! Ja og så møttes vi også nå i helgen, etter initiativ fra meg... når vi treffes så virker han veldig interessert.

Føler at interessen jeg har fått fra han er lunken (når det gjelder meldinger osv.) Han tok kontakt til sist, men det tok sin tid. Så nå etter helgen har jeg ikke hørt noe mer. Føler at han gir meg for lite opppmerksomhet og jeg trenger å føle at en gutt jobber litt for meg.

Nå skal det sies at han er veldig opptatt med jobb, men føler at det ikke er noen grunn til å ikke ta kontakt. Han har også nylig kommet ut av et forhold.. noe som han for min del har snakket litt for mye om. (vet nesten for mye om hans ex).

ja, så nå sitter jeg her da og venter på at han skal ta kontakt...

Bør jeg bare glemme hele opplegget?? føler meg plutselig helt grønn og tenker at i og med at han ikke kontakter meg så kan han ikke være så veldig interessert. Han er 33 år gammel og virker veldig oppegående og ikke minst ærlig. Men ringer han meg 03 på natten i helgen for sex, så er svaret nei!!!!

Får så utrolig lyst til å sende en melding, men vet at det bare blir dumt, kommer nok ingen vei med det!!! Men tenker også at ringer han meg i helgen, ser han kanskje på hele opplegget som uforpliktende sex. F... ta at jeg startet det hele med ONS.

etter min erfaring så kan jeg bare tippe at han ikke vil noe mer enn sex..

Gjest Anonymous
Skrevet
Men han skal ha for å være ærlig. Det setter meg inn på tanken at faktisk så tjener man så utrolig mye mer på å være ærlig i steden for at han hadde fortsatt med sex og gitt meg litt for så å ha den tanken i hodet uten å dele den med meg.

Nettopp. Det er nemlig ofte en grunn til at de er så ærlige rundt dette. Fordi de veldig lett kan tjene på det..de beste gjør jo nettopp dette, jenta setter om ikke annet pris på ærligheten og så ble sjangsene store for at han endte opp med nettopp det han var ute etter..

Men lykke til uansett hva du gjør :)

Skrevet

Nettopp. Det er nemlig ofte en grunn til at de er så ærlige rundt dette. Fordi de veldig lett kan tjene på det..de beste gjør jo nettopp dette, jenta setter om ikke annet pris på ærligheten og så ble sjangsene store for at han endte opp med nettopp det han var ute etter..

Men lykke til uansett hva du gjør :)

Gjest Wendy
Skrevet

Ikke nøy deg med en Fucking Good Friend om du egentlig ønsker deg en fast kjæreste!

Avslutt øfør du blir alt for involvert. Jo lengre tiden går, jo verre blir det å kutte ut han.

Er du single igjen, har du en reell sjangse til å treffe en som virkelig passer deg, og som du passer for. Lykke til

Gjest seroxata
Skrevet
Ikke nøy deg med en Fucking Good Friend om du egentlig ønsker deg en fast kjæreste!

Avslutt øfør du blir alt for involvert. Jo lengre tiden går, jo verre blir det å kutte ut han.

Er du single igjen, har du en reell sjangse til å treffe en som virkelig passer deg, og som du passer for. Lykke til

helt rett...Og også lettere sagt enn gjort... en tenker at man kan legge følelsene til side, og kanskje funker det.. en liten periode.. og da sitter du der, med fler følelser enn i begynnelsen, og sliter med å rive deg løs, til tross for at du vet han bare er ute etter en ting...

Sliter selv med det den dag i dag

Skrevet

Ja, jeg vet, Seroxa.

Fornuft og følelser....

:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...