AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #1 Skrevet 21. januar 2019 Han har lite å leve av og låner ut penger til kamerater.Dette irriterer meg.Hvordan hadde du reagert.? Anonymkode: e3744...6e2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #2 Skrevet 21. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han har lite å leve av og låner ut penger til kamerater.Dette irriterer meg.Hvordan hadde du reagert.? Anonymkode: e3744...6e2 Ville vel ikke gjort det slutt med ham fordi han hjelper vennene sine akkurat.. Men får han pengene sine tilbake da? For jeg ville ikke vært sammen med noen som er veldig lite smart, for å si det på diplomatisk vis. Anonymkode: efab5...f0f 1
Husholdning1 Skrevet 21. januar 2019 #3 Skrevet 21. januar 2019 Har han råd? Betaler de tilbake det de låner?
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #4 Skrevet 21. januar 2019 Den var enkel: NEI! Jeg forsvant forresten allerede på "uføretrygdet". Anonymkode: 424a3...ff0
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #5 Skrevet 21. januar 2019 Ja tror nok han får alt tilbake.Men han lever svært billig..Men det irriterer meg fordi da har han råd til å gjøre mindre med meg.Det er snart en eks.Jeg synes det er sykt å låne ut penger når han har lite.Da går det utover andre ting .Jeg eier både bolig å bil.Han eier ingen ting.Jeg føler ikke det er noe likevekt mellom oss. Anonymkode: e3744...6e2
OPIgirl Skrevet 21. januar 2019 #6 Skrevet 21. januar 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den var enkel: NEI! Jeg forsvant forresten allerede på "uføretrygdet". Anonymkode: 424a3...ff0 Fordommer så det holder. 4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #7 Skrevet 21. januar 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja tror nok han får alt tilbake.Men han lever svært billig..Men det irriterer meg fordi da har han råd til å gjøre mindre med meg.Det er snart en eks.Jeg synes det er sykt å låne ut penger når han har lite.Da går det utover andre ting .Jeg eier både bolig å bil.Han eier ingen ting.Jeg føler ikke det er noe likevekt mellom oss. Anonymkode: e3744...6e2 Like greit at du dumper ham, du virker bitter og materialistisk. Han støtter og hjelper vennene sine, om du virkelig var glad i ham så hadde du funnet på billige eller gratis aktiviteter. Anonymkode: 47261...4f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå