Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tapte 600 kr i poker, en erkjennelse at jeg ikke kan det, og ikke skal gjøre det som et tidsfordriv mer. 

Jeg ønsker egentlig ikke å være lei meg, men kan noen støtte meg at jeg bør ikke spille mer?

Anonymkode: dc7ce...113

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spill for playmoney. Da får du gleden av spillet uten risiko. 

Å ha tapt 600 i poker betyr ikke at du ikke kan spillet, flaks er også en faktor i poker og selv de beste i verden taper noen ganger. 

Anonymkode: 228fb...d45

Skrevet

Dersom du spiller online med f.es 5% rake, er det i praksis, realistisk sett, umulig å vinne over tid, et meget beskjednet antall tjener noe men de er både ekstremt erfarne OG bruker tilleggsprogrammer som fører statistikk over motstanderne for å få noen % ekstra fordel ovenfor andre kombinert med mye erfaring og kunnskap på egen hånd

Skal du spille kort for morro kan du vel prøve spill som hearthstone (men du kan fort tape både 600 kroner og mye mye mer der også da ;) 

Anonymkode: d5f9f...411

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å ha tapt 600 i poker betyr ikke at du ikke kan spillet, flaks er også en faktor i poker og selv de beste i verden taper noen ganger. 

eh? playmoney gir absolutt ikke samme gleden som real. selv de beste taper noen ganger ja men å si at det er flaks at en håndfull lever av det blir feil. det handler mye om ferdigheter

Anonymkode: e4e45...517

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

takk, da har jeg ikke dummet meg skikkelig ut ut i fra det jeg forstår på meg på deg. Jeg følte egentlig at verden raste sammen, og visste ikke helt hvordan jeg skulle takle det, derfor sendte jeg en melding igjennom kvinneguiden, for å få andres erfaringer som bidrar til at jeg kan få oppleve likevekt, og ikke være helt alene langt der nede i hulen.

Det som også er litt bittert er at jeg startet med å tjene 150 kr, etter at jeg la inn 100 kr. Der skulle jeg stoppet. Men så endte det til slutt med 600 kr i minus. 

Anonymkode: dc7ce...113

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

eh? playmoney gir absolutt ikke samme gleden som real. selv de beste taper noen ganger ja men å si at det er flaks at en håndfull lever av det blir feil. det handler mye om ferdigheter

Anonymkode: e4e45...517

Mange synes spiller er like gøy med playmoney, det er snakk om selve spillet uten risikoen for å tape penger du ikke har råd til å tape. Har du et gamblingproblem så tror jeg ikke playmoney vil nytte men da er det heller ikke poker som er problemet, men avhengigheten. 

Jeg har aldri sagt at flaks er grunnen, eller hovedgrunnen. Men flaks er en del av spillet, og det sier selv ekspertene. Det er selvfølgelig mye annet også, men flaks er en faktor. 

Tror jeg er den siste du skal belære om poker for å si det sånn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...