Gå til innhold

Mulig å få fast og veltrent kropp med yoga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i 30-årene. Er det mulig å bli fast i kroppen og få lekre veltrente armer med kun yoga? Er normalvektig, men vil helst gå ned 3-4 kg. Går en del turer og får på la langrenn. Eller må jeg ty til styrketrening for å bli stram? Eller er jeg for gammel til å få faste armer nå som de har vært slaskete et par-tre år?

Anonymkode: 37efc...149

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 87e12...fa8

• Liker 4
Skrevet

Ja, i tillegg til kosthold med lite karbohydrater går det fint. Slanke muskler i armene er også mulig.

Anonymkode: 3963b...37c

• Liker 3
Skrevet

Jeg har fått markert kropp av yoga, absolutt mulig (særlig dersom utgangspunktet er en lite trent kropp). Men å gå ned i vekt er det hovedsakelig kostholdet som hjelper deg med.

Anonymkode: 5c85f...364

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, i tillegg til kosthold med lite karbohydrater går det fint. Slanke muskler i armene er også mulig.

Du går også ned i vekt med å spille kabal på PCen eller sitte her på KG time etter time, så fremt du har et variert kosthold med lite karbohydrater. Sånn til opplysning. 

Til TS, sammenlignet med annen type trening så brenner du lite kalorier, og du bygger lite muskler med yoga. Men, jeg tror det er en fin trening, og har absolutt noe for seg når alt kommer til alt. 

Anonymkode: 1771f...3d1

• Liker 1
Skrevet

Det er mulig å bygge styrke med yoga, men en fast og stram kropp vil komme av kosthold

Anonymkode: 9771b...020

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du går også ned i vekt med å spille kabal på PCen eller sitte her på KG time etter time, så fremt du har et variert kosthold med lite karbohydrater. Sånn til opplysning. 

Til TS, sammenlignet med annen type trening så brenner du lite kalorier, og du bygger lite muskler med yoga. Men, jeg tror det er en fin trening, og har absolutt noe for seg når alt kommer til alt. 

Dette er jo bullshit. Man kan selvfølgelig gå ned i vekt ved å spise karbohydrater! Jeg spiser alt fra 120 - 200 gram karbohydrater hver dag og har gått ned 6 kg.

Anonymkode: eeb4d...c29

• Liker 1
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er i 30-årene. Er det mulig å bli fast i kroppen og få lekre veltrente armer med kun yoga? Er normalvektig, men vil helst gå ned 3-4 kg. Går en del turer og får på la langrenn. Eller må jeg ty til styrketrening for å bli stram? Eller er jeg for gammel til å få faste armer nå som de har vært slaskete et par-tre år?

Anonymkode: 37efc...149

det har vel litt å si hva slags type yoga du praktiserer og hvor ofte. Kombinert med kosthold så  funker nok ashtangayoga greit til det formålet. Yinyoga  tror jeg ikke virker så bra derimot, men det er utrolig bra for mye annet . For gammel til å få synlige muskler? Nei ærlig talt , man blir aldri for gammel til det. Men senere blir det viktigere for deg å være i god form og ha optimal helse, der hele kroppen virker som den skal. 

• Liker 1
Skrevet

Prøv hot yoga, der kan du fort gå ned i vekt og bli ripped. Gjør det daglig i 2-3 uker så vil du merke forskjell...både mentalt og fysisk.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo bullshit. Man kan selvfølgelig gå ned i vekt ved å spise karbohydrater! Jeg spiser alt fra 120 - 200 gram karbohydrater hver dag og har gått ned 6 kg.

Anonymkode: eeb4d...c29

Du skjønte tydeligvis ikke ironien med innlegget.. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er mulig å bygge styrke med yoga, men en fast og stram kropp vil komme av kosthold

Anonymkode: 9771b...020

Du får ikke fast og stram kropp av kosthold. Du blir slank, men trening og da først styrke gjør deg fast.

Anonymkode: e617b...35e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...