Gå til innhold

Vil det gå bedre neste gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Daten og jeg endte opp i senga hans på tredje date. Kysset, koste og klådde,  men... han fikk den ikke opp. Det vil si, han fikk den opp til slutt, men fikk den knapt nok inn før den dessverre "falt ut", og kort tid etterpå kom han. Han beklaget seg, men jeg var helt rolig og kunne forsåvidt ikke brydd meg mindre i øyeblikket. Først i ettertid har jeg begynt å tenke. Vil han ha problemer hver gang? Han har innrømmet at han hadde prestasjonsangst fordi han føler jeg er langt over hans liga og han vil imponere så voldsomt. 

Dette er en uke siden. I ettertid har vi flørtet masse og hatt en lett og ledig tone.  Jeg passer på å gi komplimenter og uttrykke at jeg har lyst på ham når det passer seg. Det vil gå enda en uke før vi ses igjen. Trolig at han vil ha bedre selvtillit, slappe mer av og således ikke ha samme problemer neste gang? Han bedyret at det ikke var jeg og min kropp som var problemet. 

Anonymkode: dee49...30d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg passer på å gi komplimenter og uttrykke at jeg har lyst på ham når det passer seg

Du oppfører deg mer som en mamma enn en sexpartner.

Anonymkode: 0c448...ebc

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dummeste jeg har hørt

Anonymkode: 72c70...148

• Liker 5
Skrevet

Kanskje lurt å bruke hender og munn på hverandre? Hvis han bruker hender og munn på deg er han i alle fall ikke avhengig av å få den opp.. Man kan ha mye god sex uten samleie. Kanskje det minsker prestasjonspresset? 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oppfører deg mer som en mamma enn en sexpartner? Dummeste jeg har hørt! Jeg syntes Ts er veldig omtenksom som gir kommentarer og prøver å få han til å «slappe av» etter å ha «dummet seg ut på tredje date»

Anonymkode: 2bed6...d65

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Daten og jeg endte opp i senga hans på tredje date. Kysset, koste og klådde,  men... han fikk den ikke opp. Det vil si, han fikk den opp til slutt, men fikk den knapt nok inn før den dessverre "falt ut", og kort tid etterpå kom han. Han beklaget seg, men jeg var helt rolig og kunne forsåvidt ikke brydd meg mindre i øyeblikket. Først i ettertid har jeg begynt å tenke. Vil han ha problemer hver gang? Han har innrømmet at han hadde prestasjonsangst fordi han føler jeg er langt over hans liga og han vil imponere så voldsomt. 

Dette er en uke siden. I ettertid har vi flørtet masse og hatt en lett og ledig tone.  Jeg passer på å gi komplimenter og uttrykke at jeg har lyst på ham når det passer seg. Det vil gå enda en uke før vi ses igjen. Trolig at han vil ha bedre selvtillit, slappe mer av og således ikke ha samme problemer neste gang? Han bedyret at det ikke var jeg og min kropp som var problemet. 

Syntes det er kjempe bra at du er så omtenksom og prøver å få han til å «slappe av» etter dette som har skjedd. Han kan umulig føle seg bra etter å ha «dummet seg ut» 

Det er vanskelig å si, men mest sannsynlig kan det være pga. stress og prestasjonsangst. Men syntes hvertfall ikke du skal tenke på at det er noe galt med deg eller kroppen din. Det kan også hende at han ikke har hatt sex på lenge etter feks eksen..noe som gjør at han blir stresset?

Lykke til!

Anonymkode: 2bed6...d65

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, petterm skrev:

Kanskje lurt å bruke hender og munn på hverandre? Hvis han bruker hender og munn på deg er han i alle fall ikke avhengig av å få den opp.. Man kan ha mye god sex uten samleie. Kanskje det minsker prestasjonspresset? 

Han gjorde det på meg, men det virket ikke som om han ville at jeg skulle være borti den slappe penisen hans. Forsøkte jeg å bevege hendene mot det området, holdt han meg fast eller plasserte hendene et annet sted. Fikk til slutt "lov" til å ta på den og runke han litt, men da var han allerede blitt hard og han kom kort tid etterpå... 

Takk for alle "oppmuntrende" ord. Enn så lenge velger jeg å tro at han rett og slett har prestasjonsangst. Jeg håper derfor det har gått seg til bare ved at jeg ikke har dumpet han fordi han "dummet seg ut" og fordi han forhåpentligvis har blitt tryggere på meg i mellomtiden og forstått at jeg oppriktig er interessert og har lyst på ham . 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...