Gå til innhold

Anfi Del Mar - Gran Canaria

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Er det noen som har noen erfaringer med Andi Del Mar? Hvordan det fungerer? At det finnes lite informasjon på nett gjør meg bare mer bekymret 🙈

Anonymkode: 4a73c...668

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvordan ting fungerer der? Hva mener du? Har vært der en del, men da kun for å dra på stranda og spise på restaurantene. Det er så sykt fint der. 🤩☀️

Har aldri bodd på selve anlegget. Men det er veldig veldig fint!! 

Anonymkode: 642a0...686

Skrevet

Jeg elsker anfi del mar ❤️ vi reiser dit med svigers, så jeg vet ikke hvordan det fungerer med medlemskap osv. Det jeg vet derimot er at det er utrolig deilig å være der, jeg har aldri vært så fornøyd noe annet sted jeg har vært på ferie. 

Anonymkode: 9ef71...a94

Skrevet

Har aldri bodd der, men kjenner noen som har leilighet der. Har vært der en dag, nydelig strand, marinaen er flott, anlegget fint. Arguineguin nærmeste by/tettsted falt ikke helt i smak hos oss, men noen år siden vi var der.

Skrevet

Ts her. 

Har sett området, og det er kjempe flott! Men tenker på dette med medlemskap. Jeg hadde en uggen følelse rundt hele opplegget, men avgjørelsen var ikke min 😅

Anonymkode: 4a73c...668

Skrevet

Det er vel timeshare.. Og timeshare har jo et veldig dårlig rykte. Dvs du betaler veldig mye for veldig lite.. Kunne fått ekstremt mange ferieturer for prisen du betaler for en timeshareleilighet, pluss at andelen er veldig vanskelig å selge igjen. 

Anonymkode: ae652...74b

• Liker 1
Skrevet

Var der i to uker for mange år siden, moren til eksen hadde leilighet der (altså timeshare). Det var i alle fall sykt dyrt den gangen, og det var ikke bare å kjøpe seg inn, var mange tusen pr år i "vedlikehold" pr enhet pr uke... Så nei, aldri i verden om jeg hadde gått på noe sånt. De pengene hadde jeg heller brukt på luksushoteller rundt om i verden. Og det er ikke like enkelt å bli kvitt den uka, som å kjøpe den... 

Anonymkode: 9b404...0c0

Skrevet

Det er vel en grunn for at det kjøres endel rettsaker rundt andelseiere ved anfi del mar for tiden. Mine foreldre har, og er ikke fornøyd. Det er dyrt, utdatert( hvertfall da vi var der i 2016), og vanskelig å få gode leiligheter. Mine foreldre er nå i rettsak for å bli kvitt hele greia. Ville heller kjøpt egen leilighet enten på gc eller fastlandet. Anfi er er nydelig å være på, men alt rundt er guffent.

Anonymkode: 23140...24e

Skrevet

Altfor dyrt, tenk at noen bruker så mye penger for å besøke granca. Utenom sesong får du jo rimelige turer med ving eller andre....

Du drar jo også til Norge-2. Er så mange andre steder i verden å besøke.

Anonymkode: f7470...9b6

• 2 uker senere...
Skrevet

Anfi del Mar är som många här redan påpekat ett komplex för timesharing. Vi bor själva här på Gran Canaria (i Puerto Rico)sedan många år tillbaka och de som står och marknadsför Anfi för att få in nya kunder som köper en timeshare andel finns överallt här i turistorterna. Är man på det klara med att Anfi är timesharing, har koll på allt i detalj vad som gäller i ett timesharekontrakt och har en fet plånbok (lommebok på norska?) så är Anfi ett fint komplex om man verkligen vill ha detta. Det finns annars massor av ställen här på Gran Canaria där man får betydligt mer för pengarna än just på Anfi.

Önskar du/ni tips på ställen att bo på, saker att se eller göra här på Gran Canaria så bara skicka mig ett meddelande här så svarar jag så snart jag kan. 

• Liker 1
Skrevet
På 25.1.2019 den 9.12, AnonymBruker skrev:

Altfor dyrt, tenk at noen bruker så mye penger for å besøke granca. Utenom sesong får du jo rimelige turer med ving eller andre....

Du drar jo også til Norge-2. Er så mange andre steder i verden å besøke.

Anonymkode: f7470...9b6

Ah, enda en jippo som har lært seg uttrykket "Granca"😂

Anonymkode: 2bf71...b0a

Skrevet

Mest sjelløse av de generelt ganske sjelløse byene på sørspissen av Granka. Hadde valgt Puerto Rico foran dette triste stedet.

Anonymkode: b5c73...588

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...