Gå til innhold

Katteluke med chipleser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Skal montere katteluke med chipleser i morgen, men det er en tynn metallplate inni døra. Trenger jeg en sånn rund monteringsadapter for at chipleseren skal funke og ikke bli forstyrret av metallet, eller har noen fått det til å funke uten? 

Anonymkode: d3d8a...e8b

Skrevet

Det står i bruksanvisningen hvordan du skal gjøre det

Anonymkode: 06cc1...547

Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker said:

Det står i bruksanvisningen hvordan du skal gjøre det

Wow, det hadde jeg aldri komt på! Takk!

• Liker 1
Skrevet
Just now, Tinibikini said:

Wow, det hadde jeg aldri komt på! Takk!

Du som spør dumt

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Du som spør dumt

Hvor gammel er du egentlig?

I bruksanvisningen står det selvfølgelig at jeg må kjøpe adapter, men ifølge andre tråder som dette har folk klart seg uten adapter ved å sage et litt større hull til luken. Derfor ville jeg se på dette forumet om noen voksne har hatt erfaringer med det 😉 

Skrevet
12 hours ago, Tinibikini said:

I bruksanvisningen står det selvfølgelig at jeg må kjøpe adapter, men ifølge andre tråder som dette har folk klart seg uten adapter ved å sage et litt større hull til luken. Derfor ville jeg se på dette forumet om noen voksne har hatt erfaringer med det 😉 

Jeg er en godt voksen kvinne med ingeniørutdannelse. Hva med deg? Siden du går til personangrep?

Du har jo åpenbart svaret selv, så hvorfor spør du dumme spm?

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er en godt voksen kvinne med ingeniørutdannelse. Hva med deg? Siden du går til personangrep?

Da må du jo ha bedre ting å gjøre enn å gå inn på forum for å si at folk spør dumme spørsmål. Jeg søkte svar fra andre sider da jeg ikke fikk svar her. Nå kan du gå andre steder og spre glede.

Skrevet

Hahahaha, ler godt nå. Høyt utdannete kvinner som "klorer" øynene ut på hverandre i beste kattestil 😉 

Anonymkode: 82d70...e28

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men i alle dager.... ingen som er så spydige på et forum har høyere utdannelse. Tipper du har gått på «livets harde skole» jeg. 

Anonymkode: 01e5c...7ef

• Liker 3
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde tenkt å spørre om det samme som TS. Har metallplate i døra og skal installere katteluke. Håper du får svar, TS! 

Hilsen hyggelig ingeniør. 

Anonymkode: f1a89...69c

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, Tinibikini skrev:

Vi har hatt en slik katteluke med chip leser. Funket veldig bra, bare synd at gangen blir fort kald pga trekk fra luka. 

Til spørsmålet ditt så hadde vi også metall i døra, vi saget åpningen litt større bare. Ca 1 cm større enn selve luken, men ikke så stort at dekselet skjulte hullet. Vi trengte ikke adapter. 

Skrevet
21 minutter siden, Pillow of Dragon said:

Vi har hatt en slik katteluke med chip leser. Funket veldig bra, bare synd at gangen blir fort kald pga trekk fra luka. 

Til spørsmålet ditt så hadde vi også metall i døra, vi saget åpningen litt større bare. Ca 1 cm større enn selve luken, men ikke så stort at dekselet skjulte hullet. Vi trengte ikke adapter. 

Takk for svar! Har enda ikke montert den da vi manglet noe utstyr, men i dag er alt klart. Da skal vi prøve med litt større hull 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...