AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #1 Skrevet 20. januar 2019 Nå står jeg ovenfor en shitty situasjon, for å si det mildt. I går fikk jeg mld av ei jente at hun har hatt sex med kjæresten min, og at alt dette skjedde før jul. Han brydde seg ikke om mine følelser tydeligvis. Vi har vært sammen i 3,5 år. Jeg spurte om hun hadde bevis med det hadde hun ikke. Venninna mi sier hun er helt psykopat (går på samme skole), og jeg stoler selvfølgelig mer på kjæresten min. Jeg og kjæresten min har et spesielt bånd, og vi er veldig like på alt. Han syntes jeg er en ordentlig jente og vi skal være sammen foralltid, derfor ble jeg sinnsykt sjokka da han har mange planer for oss og det har jeg også. Hun har jo ingen bevis? Og hun har "holdt på" med en kompis av kjæresten min, og hun sa da til kompisen at hun har stalket kjæresten min i 6 mnd. I oktober sa hun til bestevenninna mi som går på skole med hun at hun kunne pult kjæresten min og at han er fin. Hun visste jo selvfølgelig at hun kom til å si det til meg. Jeg tror virkelig denne jenta er syk i hodet. Hun jenta har prøvd å snappe kjæresten min også, og kjæresten min svarte på en av dem. Jeg ble jævlig sint, og han sa det var dårlig gjort av han. Han innrømte dette selv. Han sa han aldri i livet hadde gjort dette mot meg osv. Vil bare ta skikkelig hevn på denne jenta. What to do? Anonymkode: 9279a...fcb
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #2 Skrevet 20. januar 2019 Det første du bør gjøre er å sjekke deg for om du har fått kjønnssykdommer dersom han faktisk har vært utro. Hvilke beviser har du på at du har sex med menn siden du mener folk må ha beviser for det? Hvor gamle er dere egenlig? Synes hele situasjonen og ikke minst beskrivelsen av den virket fjortiss. Anonymkode: 59e51...b29 21
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #3 Skrevet 20. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: What to do? Anonymkode: 9279a...fcb Blokker henne. Move on. Anonymkode: 0e0ca...616
Emvic Skrevet 20. januar 2019 #4 Skrevet 20. januar 2019 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det første du bør gjøre er å sjekke deg for om du har fått kjønnssykdommer dersom han faktisk har vært utro. Hvilke beviser har du på at du har sex med menn siden du mener folk må ha beviser for det? Hvor gamle er dere egenlig? Synes hele situasjonen og ikke minst beskrivelsen av den virket fjortiss. Anonymkode: 59e51...b29 Endret 20. januar 2019 av Emvic
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #5 Skrevet 20. januar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det første du bør gjøre er å sjekke deg for om du har fått kjønnssykdommer dersom han faktisk har vært utro. Hvilke beviser har du på at du har sex med menn siden du mener folk må ha beviser for det? Hvor gamle er dere egenlig? Synes hele situasjonen og ikke minst beskrivelsen av den virket fjortiss. Anonymkode: 59e51...b29 Fjortis? Jeg er sjokkert over dette, jeg har hatt det dritt med meg selv også får jeg dette slengt i trynet. Vi er 19, og det er klart jeg vil ha beviser. Men som sagt, stoler mer på kjæresten min. Anonymkode: 9279a...fcb
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #6 Skrevet 20. januar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå står jeg ovenfor en shitty situasjon, for å si det mildt. I går fikk jeg mld av ei jente at hun har hatt sex med kjæresten min, og at alt dette skjedde før jul. Han brydde seg ikke om mine følelser tydeligvis. Vi har vært sammen i 3,5 år. Jeg spurte om hun hadde bevis med det hadde hun ikke. Venninna mi sier hun er helt psykopat (går på samme skole), og jeg stoler selvfølgelig mer på kjæresten min. Jeg og kjæresten min har et spesielt bånd, og vi er veldig like på alt. Han syntes jeg er en ordentlig jente og vi skal være sammen foralltid, derfor ble jeg sinnsykt sjokka da han har mange planer for oss og det har jeg også. Hun har jo ingen bevis? Og hun har "holdt på" med en kompis av kjæresten min, og hun sa da til kompisen at hun har stalket kjæresten min i 6 mnd. I oktober sa hun til bestevenninna mi som går på skole med hun at hun kunne pult kjæresten min og at han er fin. Hun visste jo selvfølgelig at hun kom til å si det til meg. Jeg tror virkelig denne jenta er syk i hodet. Hun jenta har prøvd å snappe kjæresten min også, og kjæresten min svarte på en av dem. Jeg ble jævlig sint, og han sa det var dårlig gjort av han. Han innrømte dette selv. Han sa han aldri i livet hadde gjort dette mot meg osv. Vil bare ta skikkelig hevn på denne jenta. What to do? Anonymkode: 9279a...fcb Eksen min syntes også jeg var en ordentlig jente og at vi skulle være sammen for alltid, at han aldri ville få lyst på andre damer for jeg var drømmen for han og den han skulle gifte seg med fordi jeg var så bra. Allikevel så var han utro med jevne mellomrom, den dritten. Det er vanskelig å sanke bevis om ligger har vært spontant, og det høres det jo ut som at det kan ha vært her hvis det er en jente som henger med kompisene til typen din og han. Hadde virkelig ikke tatt det for gitt at kjæresten din snakker sant når han nekter for en hver utro mann nekter på det. Selv om venninda di mener at denne jenta hun ikke engang kjenner er psyko så betyr det ikke at hun lyver. Jeg hadde innført fri tilgang til kjærestens mobil og sosiale medier, aller helst innstallert speil-overvåkningsapp sånn at du kunne se alt han skrev på snap og gjorde på mobilen. Anonymkode: ec1a1...6aa 6
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #7 Skrevet 20. januar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blokker henne. Move on. Anonymkode: 0e0ca...616 Vi begge to blokkerte henne overalt, og jeg vil gå videre, for han er den jeg vil være sammen med. Men man tenker jo selvfølgelig om det er sant eller ikke.. Anonymkode: 9279a...fcb
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #8 Skrevet 20. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eksen min syntes også jeg var en ordentlig jente og at vi skulle være sammen for alltid, at han aldri ville få lyst på andre damer for jeg var drømmen for han og den han skulle gifte seg med fordi jeg var så bra. Allikevel så var han utro med jevne mellomrom, den dritten. Det er vanskelig å sanke bevis om ligger har vært spontant, og det høres det jo ut som at det kan ha vært her hvis det er en jente som henger med kompisene til typen din og han. Hadde virkelig ikke tatt det for gitt at kjæresten din snakker sant når han nekter for en hver utro mann nekter på det. Selv om venninda di mener at denne jenta hun ikke engang kjenner er psyko så betyr det ikke at hun lyver. Jeg hadde innført fri tilgang til kjærestens mobil og sosiale medier, aller helst innstallert speil-overvåkningsapp sånn at du kunne se alt han skrev på snap og gjorde på mobilen. Anonymkode: ec1a1...6aa Jeg vet jeg ikke kan være naiv, men jeg kan heller ikke beskylde han for noe. Vi stoler på hverandre begge to 100%.. Jeg klikka på han i går og tok tlf hans, det var ingenting der. Anonymkode: 9279a...fcb
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #11 Skrevet 20. januar 2019 Sendte en gang melding til en dame om at kjæresten hennes hadde vært utro mot henne, hun skulle også ha bevis og hun trodde ikke på meg, hennes tap. Anonymkode: 94855...ea1 9
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #12 Skrevet 20. januar 2019 2 minutter siden, jabx skrev: Spør ham. Har gjort det, og han sier så klart at han aldri hadde gjort det. Anonymkode: 9279a...fcb
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #13 Skrevet 20. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sendte en gang melding til en dame om at kjæresten hennes hadde vært utro mot henne, hun skulle også ha bevis og hun trodde ikke på meg, hennes tap. Anonymkode: 94855...ea1 Greia er at hun er ikke helt rikitg god i hodet..men jeg vet ikke Anonymkode: 9279a...fcb
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #14 Skrevet 20. januar 2019 Tror du virkelig kommer til å innrømme utroskap sånn uten videre? Anonymkode: 94855...ea1 5
SlemUlv Skrevet 20. januar 2019 #15 Skrevet 20. januar 2019 Enten så stoler du på ham, eller så går du å tenker på at det kanskje er sant. Du kan ikke gjøre begge. Det at du er usikker, sier meg at du ikke stoler på ham 5
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #16 Skrevet 20. januar 2019 Følg intuisjonen din. Du veit kva den seie. Anonymkode: 54e00...23a
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #17 Skrevet 20. januar 2019 Da jeg var singel pleide jeg å ligge en del med random folk. To ganger opplevde jeg at de hadde kjæreste. De sa det først etter vi hadde hatt sex. Jeg tok kontakt med begge damene på Facebook og fortalte det. De ble bare sure og mente jeg løy. Jaha. Hvorfor skulle jeg ta kontakt med vilt fremmede kvinner og påstå at jeg hadde ligget med kjæresten deres? Jaja. Deres tap. Anonymkode: 6fbf8...bd1 10
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #18 Skrevet 20. januar 2019 Jeg ville i det minste tatt det til etterretning. Hadde spurt henne ut om når og hvor og hvordan det ble avtalt osv. Detaljer, for å se hvordan det passet inn hos han (og deg da du nok vet hvor han er og når, ut fra hva han sier) Anonymkode: b5b28...fe6 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #19 Skrevet 20. januar 2019 Jeg tror jo absolutt at det fins så crazy damer at de kan lyge om dette. Men ser at veldig mange mener at typens ord er masse mindre verdt en en random bitch. Om hun ikke kan fremskaffe bevis så er jeg sikker på hun kunne gitt informasjon som kunne underbygget påstanden, beskrivelse av ting med underlivet, hvordan han oppførte seg i sengen, ting han sa, hvor det skjedde, hvilken boxer han hadde etc. Det ville bare vært indisier, men uansett mange i norge som er felt på indisier. Et annet spørsmål er hvorfor en random jente som bevisst ligger med en type som hun vet har dame, og attpåtil hoverer ovenfor TS med det, skal ha større troverdighet enn typen. Anonymkode: c981c...080 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #20 Skrevet 20. januar 2019 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fjortis? Jeg er sjokkert over dette, jeg har hatt det dritt med meg selv også får jeg dette slengt i trynet. Vi er 19, og det er klart jeg vil ha beviser. Men som sagt, stoler mer på kjæresten min. Anonymkode: 9279a...fcb 19 tilnærmet lik fjortiss! Anonymkode: 58dde...a55 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå