Gå til innhold

Kjertler i underliv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg lurer på om det er normalt å kjenne kjertlene i underlivet uten å strekke på huden. Kjertlene er ikke vonde, de kjennes ut som steiner, små og harde. 

Flere som har det sånn? 

Skrevet
31 minutter siden, nicetry skrev:

Hei! Jeg lurer på om det er normalt å kjenne kjertlene i underlivet uten å strekke på huden. Kjertlene er ikke vonde, de kjennes ut som steiner, små og harde. 

Flere som har det sånn? 

Hvor har du disse kulene? Er de i lysken din? Da er de isåfall lymfeknuter og man kan kjenne dem uten at dem er hovne dersom man er slank, og da vil de være under 1 cm og uømme. I underlivet rett under vagina har man de bartholinske kjertler. Disse kan man få betennelse eller cyster i, men skal normalt sett ikke kjennes. 

Anonymkode: 48fe8...6c4

Skrevet

De er i underlivet. På innsiden av kjønnsleppene.. 

Skrevet

Sikker på det er kjertler, og ikke inngrodde hår? Eller i verste fall; kjønnsvorter?

Anonymkode: 2a6f5...211

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikker på det er kjertler, og ikke inngrodde hår? Eller i verste fall; kjønnsvorter?

Anonymkode: 2a6f5...211

Er kjønnsvorter harde da? Kjennes som små steiner.. 

Skrevet (endret)

Har aldri tenkt noe særlig over hva de er selv, men tror jeg vet akkurat hva du snakker om 😅

Om man klemmer to fingrer på hver siden av en av de intre kjønsleppene, så kjennes små litt harde klumper/steiner. Er det kjertler? :vetikke: har alltid vært der, og alt er og i skjønneste orden det nede, så da er alt normalt og fint og de skal være der :) 👍🏻

Endret av Ariana807
Skrevet
Akkurat nå, Ariana807 skrev:

Har aldri tenkt noe særlig over hva de er selv, men tror jeg vet akkurat hva du snakker om 😅

Om man klemmer to fingrer på hver siden av en av de intre kjønsleppene, så kjennes små litt harde klumper. Er det kjertler? :vetikke: har alltid vært der, og alt er og i skjønneste orden det nede, så da er alt normalt og fint og de skal være der :) 👍🏻

JA! Godt å høre at jeg ikke er alene værtfall 😅 takk 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...