nicetry Skrevet 20. januar 2019 #1 Skrevet 20. januar 2019 Hei! Jeg lurer på om det er normalt å kjenne kjertlene i underlivet uten å strekke på huden. Kjertlene er ikke vonde, de kjennes ut som steiner, små og harde. Flere som har det sånn?
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #2 Skrevet 20. januar 2019 31 minutter siden, nicetry skrev: Hei! Jeg lurer på om det er normalt å kjenne kjertlene i underlivet uten å strekke på huden. Kjertlene er ikke vonde, de kjennes ut som steiner, små og harde. Flere som har det sånn? Hvor har du disse kulene? Er de i lysken din? Da er de isåfall lymfeknuter og man kan kjenne dem uten at dem er hovne dersom man er slank, og da vil de være under 1 cm og uømme. I underlivet rett under vagina har man de bartholinske kjertler. Disse kan man få betennelse eller cyster i, men skal normalt sett ikke kjennes. Anonymkode: 48fe8...6c4
nicetry Skrevet 20. januar 2019 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2019 De er i underlivet. På innsiden av kjønnsleppene..
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #4 Skrevet 20. januar 2019 Sikker på det er kjertler, og ikke inngrodde hår? Eller i verste fall; kjønnsvorter? Anonymkode: 2a6f5...211
nicetry Skrevet 20. januar 2019 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikker på det er kjertler, og ikke inngrodde hår? Eller i verste fall; kjønnsvorter? Anonymkode: 2a6f5...211 Er kjønnsvorter harde da? Kjennes som små steiner..
Ariana807 Skrevet 20. januar 2019 #6 Skrevet 20. januar 2019 (endret) Har aldri tenkt noe særlig over hva de er selv, men tror jeg vet akkurat hva du snakker om 😅 Om man klemmer to fingrer på hver siden av en av de intre kjønsleppene, så kjennes små litt harde klumper/steiner. Er det kjertler? har alltid vært der, og alt er og i skjønneste orden det nede, så da er alt normalt og fint og de skal være der 👍🏻 Endret 20. januar 2019 av Ariana807
nicetry Skrevet 20. januar 2019 Forfatter #7 Skrevet 20. januar 2019 Akkurat nå, Ariana807 skrev: Har aldri tenkt noe særlig over hva de er selv, men tror jeg vet akkurat hva du snakker om 😅 Om man klemmer to fingrer på hver siden av en av de intre kjønsleppene, så kjennes små litt harde klumper. Er det kjertler? har alltid vært der, og alt er og i skjønneste orden det nede, så da er alt normalt og fint og de skal være der 👍🏻 JA! Godt å høre at jeg ikke er alene værtfall 😅 takk 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå