Gå til innhold

Kvinne (38): - Jeg er sjalu på min partners barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun kjenner sjalusien brenne når kjærestens barn er hos dem. Hun skjønner at de trenger kontakt med og nærhet til faren sin, men ser på dem som grådige gribber, som stjeler hans oppmerksomhet. Hvordan endte jeg opp som smålig og sjalu, spør kvinne (38).

https://www.vg.no/forbruker/livsstil/i/RxMqRO/kvinne-38-jeg-er-sjalu-paa-min-partners-barn?utm_content=row-6&utm_source=vgfront

Når skal disse patetiske menn forstå at partneren skal komme først?

Anonymkode: 65e8e...2f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun kjenner sjalusien brenne når kjærestens barn er hos dem. Hun skjønner at de trenger kontakt med og nærhet til faren sin, men ser på dem som grådige gribber, som stjeler hans oppmerksomhet. Hvordan endte jeg opp som smålig og sjalu, spør kvinne (38).

https://www.vg.no/forbruker/livsstil/i/RxMqRO/kvinne-38-jeg-er-sjalu-paa-min-partners-barn?utm_content=row-6&utm_source=vgfront

Når skal disse patetiske menn forstå at partneren skal komme først?

Anonymkode: 65e8e...2f9

Hva? Slike kvinner og menn burde la være å innlede forhold  til personer som har barn fra tidligere forhold!

Anonymkode: 8ddb1...967

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva? Slike kvinner og menn burde la være å innlede forhold  til personer som har barn fra tidligere forhold!

Slike som hun som ser på dem som grådige gribber, som stjeler hans oppmerksomhet, mener jeg.

Skrevet

Får ikke lest

Anonymkode: 9dfe3...e99

Skrevet

Barna skal alltid komme først. Det er av den enkle grunn at voksne velger sine relasjoner, denne kvinnen har valgt å bli sammen med en pappa. Barna får ikke velge hverken mor, far eller steforeldre.

Anonymkode: 81811...57c

• Liker 2
Skrevet

Det er kvinne 38 som er en grådig gribb! 

Anonymkode: 54223...28e

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slike som hun som ser på dem som grådige gribber, som stjeler hans oppmerksomhet, mener jeg.

Du må No været et troll.. Nekter å trur du faktisk mener nye partnere skal gå før barn. Isåfall burde genene dinne aldri videreføres 

Anonymkode: d6d5d...197

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...