AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #1 Skrevet 20. januar 2019 Hun kjenner sjalusien brenne når kjærestens barn er hos dem. Hun skjønner at de trenger kontakt med og nærhet til faren sin, men ser på dem som grådige gribber, som stjeler hans oppmerksomhet. Hvordan endte jeg opp som smålig og sjalu, spør kvinne (38). https://www.vg.no/forbruker/livsstil/i/RxMqRO/kvinne-38-jeg-er-sjalu-paa-min-partners-barn?utm_content=row-6&utm_source=vgfront Når skal disse patetiske menn forstå at partneren skal komme først? Anonymkode: 65e8e...2f9
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #2 Skrevet 20. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hun kjenner sjalusien brenne når kjærestens barn er hos dem. Hun skjønner at de trenger kontakt med og nærhet til faren sin, men ser på dem som grådige gribber, som stjeler hans oppmerksomhet. Hvordan endte jeg opp som smålig og sjalu, spør kvinne (38). https://www.vg.no/forbruker/livsstil/i/RxMqRO/kvinne-38-jeg-er-sjalu-paa-min-partners-barn?utm_content=row-6&utm_source=vgfront Når skal disse patetiske menn forstå at partneren skal komme først? Anonymkode: 65e8e...2f9 Hva? Slike kvinner og menn burde la være å innlede forhold til personer som har barn fra tidligere forhold! Anonymkode: 8ddb1...967 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #3 Skrevet 20. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva? Slike kvinner og menn burde la være å innlede forhold til personer som har barn fra tidligere forhold! Anonymkode: 8ddb1...967 Slike som hun som ser på dem som grådige gribber, som stjeler hans oppmerksomhet, mener jeg. Anonymkode: 8ddb1...967
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #4 Skrevet 20. januar 2019 Får ikke lest Anonymkode: 9dfe3...e99
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #6 Skrevet 21. januar 2019 Barna skal alltid komme først. Det er av den enkle grunn at voksne velger sine relasjoner, denne kvinnen har valgt å bli sammen med en pappa. Barna får ikke velge hverken mor, far eller steforeldre. Anonymkode: 81811...57c 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #7 Skrevet 21. januar 2019 Det er kvinne 38 som er en grådig gribb! Anonymkode: 54223...28e
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #8 Skrevet 21. januar 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Slike som hun som ser på dem som grådige gribber, som stjeler hans oppmerksomhet, mener jeg. Anonymkode: 8ddb1...967 Du må No været et troll.. Nekter å trur du faktisk mener nye partnere skal gå før barn. Isåfall burde genene dinne aldri videreføres Anonymkode: d6d5d...197
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå