AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #1 Skrevet 20. januar 2019 Hei! Jeg vil bli ny. Jeg ser sliten og falleferdig ut, og jeg har seriøst lyst til å se litt mer strålende ut. For tiden er jeg hjemmeværende mor. Jeg har crosstrainer. Er ganske tynn, men litt dvask. Ute går jeg i stor hijab, så trenger egentlig ikke motetips, men heller skjønnhetstips. Har kjøpt klær jeg føler meg finere i. Jeg er ferdig med å farge håret for det ble så slitt, det er lysebrunt. Jeg farger øyebryn for å se levende ut. Hva mer hjelper? Finnes det noe lipgloss som får leppene til å se fyldigere ut? Hvilken ansiktsbehandling gjør huden finere? Hvilke skjønnhetsbehandlinger får folk egentlig gjort som jeg ikke vet om? Synes alle ser så stelt ut, men jeg ser så sliten ut.. Klarer foresten ikke sminke meg. Foundation på vinteren passer ikke sammen as. Anonymkode: ec9ec...33f 1
Nerine_ Skrevet 20. januar 2019 #2 Skrevet 20. januar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg vil bli ny. Jeg ser sliten og falleferdig ut, og jeg har seriøst lyst til å se litt mer strålende ut. For tiden er jeg hjemmeværende mor. Jeg har crosstrainer. Er ganske tynn, men litt dvask. Ute går jeg i stor hijab, så trenger egentlig ikke motetips, men heller skjønnhetstips. Har kjøpt klær jeg føler meg finere i. Jeg er ferdig med å farge håret for det ble så slitt, det er lysebrunt. Jeg farger øyebryn for å se levende ut. Hva mer hjelper? Finnes det noe lipgloss som får leppene til å se fyldigere ut? Hvilken ansiktsbehandling gjør huden finere? Hvilke skjønnhetsbehandlinger får folk egentlig gjort som jeg ikke vet om? Synes alle ser så stelt ut, men jeg ser så sliten ut.. Klarer foresten ikke sminke meg. Foundation på vinteren passer ikke sammen as. Anonymkode: ec9ec...33f Hvorfor mener du det?
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #3 Skrevet 20. januar 2019 14 minutter siden, Nerine_ skrev: Hvorfor mener du det? Føler liksom lyset fra snøen gjør at fargen ser fake ut på meg. Anonymkode: ec9ec...33f
Nerine_ Skrevet 20. januar 2019 #4 Skrevet 20. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler liksom lyset fra snøen gjør at fargen ser fake ut på meg. Anonymkode: ec9ec...33f Da har du valgt feil farge på foundationen. 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #5 Skrevet 20. januar 2019 11 minutter siden, Nerine_ skrev: Da har du valgt feil farge på foundationen. Meget sannsynlig. Har opplevd at de fleste foundation jeg har prøvd og kjøpt her i Norge er veldig oransje, uansett hvor lys den blir. Bestilte fra Korea, og det så mye mer naturlig ut, og huden ble fin av den.. Dessverre har jeg ikke tålt noe foundation etter fødselen, huden får sår og kan svi litt. Anonymkode: ec9ec...33f
Nerine_ Skrevet 20. januar 2019 #6 Skrevet 20. januar 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Meget sannsynlig. Har opplevd at de fleste foundation jeg har prøvd og kjøpt her i Norge er veldig oransje, uansett hvor lys den blir. Bestilte fra Korea, og det så mye mer naturlig ut, og huden ble fin av den.. Dessverre har jeg ikke tålt noe foundation etter fødselen, huden får sår og kan svi litt. Anonymkode: ec9ec...33f Det finnes noen lyse alternativer her også, men man må lete. Mange parfymerier har ikke lyse nok alternativer i det hele tatt. Er det ingrediensene du ikke tåler kanskje? Også er det viktig å ha gode rutiner på hudpleie, så huden får nok fukt osv🙂
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #7 Skrevet 20. januar 2019 1 time siden, Nerine_ skrev: Det finnes noen lyse alternativer her også, men man må lete. Mange parfymerier har ikke lyse nok alternativer i det hele tatt. Er det ingrediensene du ikke tåler kanskje? Også er det viktig å ha gode rutiner på hudpleie, så huden får nok fukt osv🙂 Det må være ingrediensene. Bruker en primer fra etude house, og den tåler jeg veldig bra. Jeg har tørre røde flekker i ansiktet på vinteren, og det er syklusbetinget jeg bruker rosevann som hjelper mye, ellers den aderma for irritert hud, den hjelper også veldig bra.. og luftfukter..:) Takk for tips forresten Anonymkode: ec9ec...33f
Hilde1302 Skrevet 21. januar 2019 #8 Skrevet 21. januar 2019 Pleier du huden skikkelig? Har sluttet å få tørrflekker etter at jeg begynte med lagvis hudpleie (koreansk). Kjøp en god hydrerende toner, C vitamin serum har gjort mye for huden min, den ser gjevnere og mere plump ut. Finn en god øyekrem og Finn en foundation som passer deg. Kanskje du trenger en med kalde undertoner?
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #9 Skrevet 21. januar 2019 5 timer siden, Hilde1302 skrev: Pleier du huden skikkelig? Har sluttet å få tørrflekker etter at jeg begynte med lagvis hudpleie (koreansk). Kjøp en god hydrerende toner, C vitamin serum har gjort mye for huden min, den ser gjevnere og mere plump ut. Finn en god øyekrem og Finn en foundation som passer deg. Kanskje du trenger en med kalde undertoner? Helt ærlig bruker jeg bare vann og aderma på huden.. merker med mye produkter så blir huden irritert. Jeg kan sjekke ut c vitamin serum og litt mild hudpleie:0) Sjekket ut, og jeg har nøytral/varm hudtone Anonymkode: ec9ec...33f
Nerine_ Skrevet 21. januar 2019 #10 Skrevet 21. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt ærlig bruker jeg bare vann og aderma på huden.. merker med mye produkter så blir huden irritert. Jeg kan sjekke ut c vitamin serum og litt mild hudpleie:0) Sjekket ut, og jeg har nøytral/varm hudtone Anonymkode: ec9ec...33f Makeupmekka sin skin finish foundation er veldig lys (porcelain 02) , og overraskende bra. Maybelline har også foundation i 110, som er veldig lys.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå