Gå til innhold

Sex er best med noen man stoler på og kjenner godt! Jeg syntes det er omvendt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg virker sikkert veldig rar nå, men man hører stadig vekk at sex er best med noen man stoler på og har god relasjon med. Jeg kan være ødelagt, jeg vet ikke. Men Jeg føler at det er mye tryggere å ligge med noen man ikke kjenner så godt. Hvis man ikke bygger opp en sterk relasjon før sex, har man heller ikke store forventninger til hvordan det hele blir. Hvis det er et one night stand har man ikke rukket å bygge seg opp en trygghet med dette mennesket og det å kle seg naken for dette mennesket er derfor mye enklere føler jeg. Og personen rekker kanskje ikke å tenke så mye over hvordan en ser ut uten klær. Skulle man bli avvist etterpå, er det ikke så mye man taper, da man uansett ikke kjenner dette mennesket godt til å bli ordentlig såret. 

Er en gutt jeg har kjent et år, vi har vert gode venner og liker hverandre godt. Han syntes jeg er pen og snill. Vi treffes hver dag I forbindelse med felles aktivitet  , Jeg føler jeg har blitt ordentlig glad i han. Tanken på å skulle ha sex med han gjør meg kjempenervøs, nesten så nervøs at jeg blir kvalm. Han har lagt seg opp en mening om hvordan jeg ser ut uten klær, fordi han har jo sett meg et år. Sitter å tenke på at det hardt om han skulle bli skuffa over hvordan  jeg så ut. Man mister så mye mer om man mister et menneske man er veldig glad i. Prestasjonsangten blir jo også derfor 100 ganger større på å gjøre de riktige tingene i forhold til en man ikke kjenner så godt. 

Er jeg veldig rar som har disse tankene?

Anonymkode: 411ac...6e8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ikke ut som at du har hatt sex med noen du stoler eller er trygg på enda. Prestasjonsangsten går over og alt blir bare naturlig og bra.

• Liker 4
Skrevet

Jeg er egentli helt enig. Har hatt noen one night stands og korte relasjoner hvor jeg har greid å slappe helt av og leve meg inn i sexen og slippe alle hemninger. Sånt blir det bra sex av.. Med følelser er det mye vanskeligere å slappe av. Har hatt tre lengre forhold og i to av dem kom jeg aldri til et sånt punkt der jeg var trygg nok på han. I det jeg er i nå er jeg heldigvis der, men det tok fire år!

Anonymkode: c911f...5f1

Skrevet

Dere er jo ødelagt. Bli tryggere på dere selv og finn kjærligheten. Først da er sexen himmelsk.

Anonymkode: 8daea...6f7

• Liker 2
Skrevet

Tror de de fleste mener med det, er at det beste er å ha sex med noen man er i et bra forhold med. At man har allerede hatt sex flere ganger. Kjenner hverandre godt. 

Anonymkode: aab56...938

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde ikke hatt sex med noen da jeg traff han som nå er mannen min. Tanken på at han (noen) skulle se meg naken, være intim osv med en mann jeg var glad i friket meg helt ut. Heldigvis har han gjort det veldig naturlig for meg, og den lykken det har vært å merke at den personen du elsker, elsker deg tilbake, elsker kroppen din, tenner på kroppen din.. det kan ikke beskrives. Ekte kjærlighet må oppleves. Er så glad jeg turte. Har nå vært sammen i snart 15 år og jeg er tvers gjennom trygg på han. 

Anonymkode: 9a9a7...ee4

• Liker 1
Skrevet

100% enig. 

Anonymkode: 001da...67b

Skrevet

Skjønner godt hva du mener, det er enklere å forholde seg til noe du ikke har noe forhold til privat/personlig. Da er det kun sexen, har hatt sinnsykt bra sex på denne måten selv. Da tørr man å prøve ting man ikke ville gjort med en fast partner som man kjenner, da blir det mer personlig. Da kan andre få vite ting om deg også i ettertid.

Så sex med noen man ikke kjenner personlig kan være dødsbra, ukomplisert!

Anonymkode: cdf99...e9e

Skrevet

Enig med deg jeg. Men det er mest fordi med folk jeg ikke kjenner kan jeg være en annen enn meg selv, en selvsikker og rå person, for eksempel. Mens med de som kjenner meg så er jeg bare... meg.

Anonymkode: 78a82...506

Skrevet

Jeg liker best å ha sex med menn jeg ikke er sammen med. Kjeder meg fort i forhold, sexen er fin nok men er ikke naturlig for menn å klore og rive litt i den man er glad i. Ergo mye av det som tenner meg forsvinner naturlig.

Er ikke skadet, liker bare tilfeldigvis å bli kastet rundt🙂

Anonymkode: a3875...210

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...