AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #1 Skrevet 20. januar 2019 Tullet og sagt at kjæresten din hadde liten penis? Dama mi har tullet med det noen ganger når hun har vært full og et par ganger sagt er lillemann stiv osv på en litt tullete måte. Alle gangene var når hun skulle bruke dildo som var stor og hun sa det litt for å erte meg på en måte. Hun vet at jeg har ganske god selvtilitt og ikke blir så lett såret, men lurt på om hun faktigst mener det helt seriøst? Har en del over snittet stor i både lengde og tykkelse så vet jo innerst inne at den ikke er liten, men kan det hende hun liker best stor? Hun tuller noen ganger å sier at hun vil ha stor kuk når hun bruker dildo osv. Har bare tullet tilbake de gangene hun har sagt det for å ikke virke som jeg er usikker på meg selv, men har jo lurt litt noen ganger om hun mener det litt seriøst:P Anonymkode: ebb61...1e2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #2 Skrevet 20. januar 2019 Burde man kunne tulle om litt sånne ting syns dere, eller ville dere ikke gjort noe sånn med mindre dere kjente partneren veldig godt og visste det var okei å tulle med? Anonymkode: ebb61...1e2
Gjest Mass Skrevet 20. januar 2019 #3 Skrevet 20. januar 2019 Prøver sikkert å gjøre deg sjalu og vekke reaksjoner i deg. Vet du at du er stor, så er det jo åpenbart spøk. Og nei, jeg hadde nok ikke spøkt med manndommen til en mann.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #4 Skrevet 20. januar 2019 Ville ikke gjort det. Mannen min er helt gjennomsnittlig i lengde, men ganske tykk. Kunne aldri fleipet om størrelsen hans, synes den er perfekt. Anonymkode: 35143...50a 4
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #5 Skrevet 20. januar 2019 Akkurat nå, Mass skrev: Prøver sikkert å gjøre deg sjalu og vekke reaksjoner i deg. Vet du at du er stor, så er det jo åpenbart spøk. Og nei, jeg hadde nok ikke spøkt med manndommen til en mann. Ja tror jo det er ment som spøk, og tror hun tenner litt på å prøve å gjøre meg sjalu. Hun liker å erte meg litt i senga. Er for det meste gøy da da vi har ganske stor takhøyde for hva vi tuller med. Men hun har sagt mange ganger at hun vil bli tatt av en stor kuk så lurer på hvor mye hun egentlig mener det likssom. Anonymkode: ebb61...1e2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #6 Skrevet 20. januar 2019 Spør henne om hun mener det? Anonymkode: 992b0...702
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #7 Skrevet 20. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ville ikke gjort det. Mannen min er helt gjennomsnittlig i lengde, men ganske tykk. Kunne aldri fleipet om størrelsen hans, synes den er perfekt. Anonymkode: 35143...50a Skjønner. Så du tror kanskje hun tenner på å prøve en annen mann å vil se hvordan jeg reagerer på når hun sier det eller at hun bare vil gjøre meg sjalu? Anonymkode: ebb61...1e2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #8 Skrevet 20. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Spør henne om hun mener det? Anonymkode: 992b0...702 Ja har tenkt tanken, men redd hun syns jeg er usikker da. Liker ikke å fremstå som usikker i senga, da jeg egentlig ikke er det. Men blir jo litt sjalu når hun sier sånn må jeg inrømme:P Anonymkode: ebb61...1e2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #9 Skrevet 20. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner. Så du tror kanskje hun tenner på å prøve en annen mann å vil se hvordan jeg reagerer på når hun sier det eller at hun bare vil gjøre meg sjalu? Anonymkode: ebb61...1e2 Er du den eneste hun har vært med? Altså, jeg har leketøy både større og mindre enn mannen min. Jeg foretrekker de som er mindre, han foretrekker å se meg bruke de svære. Kanskje hun vil trigge deg litt for å få deg i gang? Neste gang hun tar frem en stor en og snakker om «lillemann» ville jeg kasta dildoen i veggen og sagt at han lille er langt bedre enn den plastikken hun hadde forsynt seg med. Anonymkode: 35143...50a
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #10 Skrevet 20. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er du den eneste hun har vært med? Altså, jeg har leketøy både større og mindre enn mannen min. Jeg foretrekker de som er mindre, han foretrekker å se meg bruke de svære. Kanskje hun vil trigge deg litt for å få deg i gang? Neste gang hun tar frem en stor en og snakker om «lillemann» ville jeg kasta dildoen i veggen og sagt at han lille er langt bedre enn den plastikken hun hadde forsynt seg med. Anonymkode: 35143...50a Nei hun har vært med andre før meg. Ja mulig hun gjør det for å gjøre meg litt sjalu eller prøve å trigge noe i meg. De gangene hun har sagt det har jeg fått litt prestasjonsangst å kommet for tidlig, så redd hun tror jeg tenner på å høre henne fortelle om store pikker. Kan jo sikkert feiltolkes hvis jeg kommer fortere når hun sier det.. Anonymkode: ebb61...1e2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #11 Skrevet 20. januar 2019 Hun sier det sikkert på tull, og blir tent av det. Mange bruker også lillemann og junior om penis, så ikke sikkert at hun synes den er liten. I mange penistråder her inne er det liksom om å gjøre å ha størst mulig. Mange kvinner, meg inkl., vil ha en helt normal en. Det gjør vondt om den er for stor! Anonymkode: 49c5f...34f 4
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #12 Skrevet 20. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun sier det sikkert på tull, og blir tent av det. Mange bruker også lillemann og junior om penis, så ikke sikkert at hun synes den er liten. I mange penistråder her inne er det liksom om å gjøre å ha størst mulig. Mange kvinner, meg inkl., vil ha en helt normal en. Det gjør vondt om den er for stor! Anonymkode: 49c5f...34f Ja meget mulig det er litt tull. Men når dildoen hennes er på størrelse med en hest nesten så er det lett å tenke at hun er seriøs da. Ikke det at jeg ikke tåler en spøk da:) Anonymkode: ebb61...1e2
Rights Skrevet 20. januar 2019 #13 Skrevet 20. januar 2019 Hun har lyst å oppleve en schvæææær en. Hva blir det neste? Hinte litt til en trekant.. med en ekstra mann.. med en... schvæææær en?! Og snipp snapp snute, så ble du singel og hun ble sammen med en virkelig... schvææær en! 😉
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #14 Skrevet 20. januar 2019 2 minutter siden, Rights skrev: Hun har lyst å oppleve en schvæææær en. Hva blir det neste? Hinte litt til en trekant.. med en ekstra mann.. med en... schvæææær en?! Og snipp snapp snute, så ble du singel og hun ble sammen med en virkelig... schvææær en! 😉 Slem du var da. Tror ikke hun vil forlate meg bare pga en pikk da. Er jo ikke sånn at en stor pikk gir henne alt annet i livet. Vi har et veldig bra forhold ellers så frykter ikke at hun skal forlate meg pga en diger kuk da. Anonymkode: ebb61...1e2 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #15 Skrevet 20. januar 2019 Lillemann er jo noe man sier om alle peniser, ikke bare de små. Det er jo fordi det er en liten del av mannen. Ikke vær så krenka herregud Anonymkode: fee6e...e3b 6
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #16 Skrevet 20. januar 2019 Jupp, spess når den ikke er stiv 😄 morsomt, og han ler like godt som meg, også viser han meg hvor godt den funker ❤️ Anonymkode: 620b9...d04
Rights Skrevet 20. januar 2019 #17 Skrevet 20. januar 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slem du var da. Tror ikke hun vil forlate meg bare pga en pikk da. Er jo ikke sånn at en stor pikk gir henne alt annet i livet. Vi har et veldig bra forhold ellers så frykter ikke at hun skal forlate meg pga en diger kuk da. Anonymkode: ebb61...1e2 Hun har gitt deg såpass mange stikk at du har begynt å tvile på deg, selv om du er over snittet som du sier. Dette kan også være en form for manipulasjon, for å gjøre deg usikker. Som en edderkopp, surrer hun deg mere og mere inn i spindelvevet sitt. Til slutt vil du få problemer med å bryte deg ut. Og da skal du være glad for at hun vil ha deg og den lille din, for det vil ingen andre. Kommenterer hun andre ting ved deg, på en morsom måte ? Du får heller ta en prat med henne, gjerne når hun er full, for da er det vel lettere å få sannheten? Det virker som hun ikke har så høy emosjonell intelligens, med mindre det er noe i edderkopp teorien. For da er det bare et spill, og du er en brikke for henne. Hva skjer om du tar igjen? Gir henne små stikk selv, og ser hvordan hun etter hvert vil reagere på det? Ikke ? Nei, for du vet det kan såre henne, da du har evnen til å sette deg inn i andre sine sko. Empati heter det. Så hvorfor gjør hun dette? Dagens paranoia! 2
Gjest supernova_87 Skrevet 20. januar 2019 #20 Skrevet 20. januar 2019 Jeg har tullet med kjæresten min om dette. Det har ingen rot i virkeligheten. "Lillemann" er jo bare dritteit, og en spøk nettopp fordi det er så dritteit. Jeg vil overhodet ikke oppleve en større en. Eller en mindre en. Greia er at siden jeg er glad i kjæresten min vil jeg faktisk ikke oppleve noen annen penis enn hans. Den er som den er, og jeg jeg bruker null tid på å vurdere om den er god nok, stor nok, tjukk nok eller ikke. For den er hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå