AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #1 Skrevet 20. januar 2019 Jeg har kjøpt meg noen skikkelige strømpebelter, med hemper i metall. Denne uken skal jeg ta fly rundt om i landet. Vil da hempene slå ut i sikkerhetskontrollen ..? Skal dra sammen med et par kollegaer, og føler liksom ikke for at mitt undertøy skal bli noe jeg må "oppklare" …. Noen som vet? Anonymkode: b1563...b39
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #2 Skrevet 20. januar 2019 Hvorfor ikke heller pakke det i kofferten og bruk vanlig undertøy på reisen? Anonymkode: 19d2a...072 19
Sinsiew Skrevet 20. januar 2019 #3 Skrevet 20. januar 2019 Hvorfor ikke bruke normalt undertøy på flyreisen, så slipper du tenke på det? 5
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #4 Skrevet 20. januar 2019 35 minutter siden, Sinsiew skrev: Hvorfor ikke bruke normalt undertøy på flyreisen, så slipper du tenke på det? Hva som er "normalt" undertøy er vel noe som sikkert kan diskuteres, jeg foretrekker strømper foran strømpebukser så for meg er det normalt. Men jo - alternativet er selvsagt at jeg kan bruke vanlige stayups. Spørsmålet mitt var vel heller om det er noen med erfaringer som vet om det slår ut eller ikke i sikkerhetskontrollen. Anonymkode: b1563...b39 1
Sinsiew Skrevet 20. januar 2019 #5 Skrevet 20. januar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva som er "normalt" undertøy er vel noe som sikkert kan diskuteres, jeg foretrekker strømper foran strømpebukser så for meg er det normalt. Men jo - alternativet er selvsagt at jeg kan bruke vanlige stayups. Spørsmålet mitt var vel heller om det er noen med erfaringer som vet om det slår ut eller ikke i sikkerhetskontrollen. Anonymkode: b1563...b39 Er det metall, såslår det ut. Akkurat som beltespenner. 5
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #6 Skrevet 20. januar 2019 Ja, de vil slå ut Anonymkode: c75a2...826
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #7 Skrevet 21. januar 2019 Piper det, klapper de på deg og scanner med håndholdt detektor. Det kan like gjerne pipe for tilfeldig kontroll. Anonymkode: 08f29...83c
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #8 Skrevet 22. januar 2019 Jeg trodde det var strømpeholderens metall som gjorde at det pep, men det var visst pga skoene. Pep ikke da jeg gikk igjennom uten sko. Men jeg flyr sjelden, så vet ikke hva som er vanlig. Anonymkode: 732cb...79e
ablaze Skrevet 23. januar 2019 #9 Skrevet 23. januar 2019 Jeg vil i utgangspunktet tro at det ikke piper. Knappen og naglene på bukser piper ikke, ikke alltid klokker og ringer heller. Jeg tenker at disse spennene er for små, men mulig det er forskjell på flyplassene.. 1
Cuntzilla Skrevet 23. januar 2019 #10 Skrevet 23. januar 2019 Det piper ikke på den minste bit av metall, det skal vel en viss mengde til. Vi har jo ofte stålwire i BHen og metallknapper på jeansen og diverse. Briller kan man også gå gjennom med, som det er litt skruer og greier på, sko kan også ha litt metall og piper av og til og av og til ikke. Imens klokke, beltespenne og mynter kan bli litt i meste laget, selv om jeg har klart å gå gjennom med klokke på armen også i distré øyeblikk. Så hvem vet. Det finnes jo stayups og hofteholdere med plastfester på som et alternativ for å være sikker? Men de løfter vel uansett ikke på skjørtet ditt foran alle akkurat, og man kan pipe i tilfeldig kontroll som de kjører ofte så det er ikke noe pinlig å bli stoppet sånn sett.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #11 Skrevet 23. januar 2019 Bare for og kuppe tråden litt, noen som vet om piercinger piper i sikkerhetskontrollen? Har en i tungen og en i ansiktet, de er ikke bare bare og fjerne heller😝 Anonymkode: 617e3...7c9
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #12 Skrevet 24. januar 2019 På 23.1.2019 den 20.49, AnonymBruker skrev: Bare for og kuppe tråden litt, noen som vet om piercinger piper i sikkerhetskontrollen? Har en i tungen og en i ansiktet, de er ikke bare bare og fjerne heller😝 Anonymkode: 617e3...7c9 Har gått med digert halssmykke i rustfritt stål som ikke har gitt utslag, samt ringer. Aldri tatt dem av. Anonymkode: 08f29...83c
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #13 Skrevet 24. januar 2019 Nei, piercing piper ikke! Samme hvor du har den! Anonymkode: b6ca3...386
ajarRun Skrevet 24. januar 2019 #14 Skrevet 24. januar 2019 På 23.1.2019 den 20.18, Cuntzilla skrev: Det piper ikke på den minste bit av metall, det skal vel en viss mengde til. Vi har jo ofte stålwire i BHen og metallknapper på jeansen og diverse. Briller kan man også gå gjennom med, som det er litt skruer og greier på, sko kan også ha litt metall og piper av og til og av og til ikke. Imens klokke, beltespenne og mynter kan bli litt i meste laget, selv om jeg har klart å gå gjennom med klokke på armen også i distré øyeblikk. Så hvem vet. Det finnes jo stayups og hofteholdere med plastfester på som et alternativ for å være sikker? Men de løfter vel uansett ikke på skjørtet ditt foran alle akkurat, og man kan pipe i tilfeldig kontroll som de kjører ofte så det er ikke noe pinlig å bli stoppet sånn sett. De justerer følsomheten i hytt og pine for å gjøre det umulig å planlegge. 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #15 Skrevet 25. januar 2019 På 23.1.2019 den 20.49, AnonymBruker skrev: Bare for og kuppe tråden litt, noen som vet om piercinger piper i sikkerhetskontrollen? Har en i tungen og en i ansiktet, de er ikke bare bare og fjerne heller😝 Anonymkode: 617e3...7c9 Nei, er jo ikke metall i piercingen din... Anonymkode: dec81...8f5
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #16 Skrevet 27. januar 2019 Takk for mange svar. Jeg turte ikke, og brukte stayups samt strømpebukser den ene dagen. Tanken på å måtte "forklare" undertøyet til en vekter, er ikke veldig forlokkende ….. Anonymkode: b1563...b39 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå