Wilmus Skrevet 20. januar 2019 #1 Skrevet 20. januar 2019 Noen her som har klart å få vekk cellulitter? Jeg har gått ned i vekt og er omtrent i mål, men jeg har litt cellulitter på rompa. Jeg hater det! Hvordan kan jeg blitt dem, og hvor lang tid vil det evt ta?
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #2 Skrevet 20. januar 2019 Jeg har redusert dem mye med trening (mye tung styrke i flere år), men har fremdeles endel igjen som sikkert aldri går bort. Jeg er i god form og har markerte muskler på rumpe og lår, så ernok ikke alt som kan trenes bort... Men det hjelper jo å trene. Anonymkode: 91a87...aaf 1
Gjest Frøken Diamant Skrevet 20. januar 2019 #3 Skrevet 20. januar 2019 Jeg har gått ned endel i vekt og fått litt cellulitter på lår og rompe.Begynte med styrketrening.Har holdt på nå i 5 mnd med trening 6 dager i uka.Cellulittene er nesten helt borte nå.Har bare litt på rompa igjen men vet at det kommer til å forsvinne snart😊 Så hvis du ikke trener styrke så kom i gang.Det funker kjempebra på meg😄
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #4 Skrevet 20. januar 2019 Det ble veldig mye bedre etter jeg kuttet drastisk på karbs og planteoljer og økte med animalsk fett. Har ikke gått ned i fettprosent, var slank i utgangspunktet, men ser stor forskjell på hudkvalitet inkludert cellulitter. Trener mindre nå enn før. Anonymkode: a0845...751 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå