Gå til innhold

Svigermor vil gi meg en kveld barnevakt i 30 års gave

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 20.1.2019 den 17.56, AnonymBruker skrev:

Hun hadde tenkt å gi gavekort på ut å spise, men ender med gavekort på barnepass pga uforutsett retning . Hva tenker dere om dette ?

Anonymkode: 82dd7...da6

Jeg tenker at det ville vært enklere for henne å bare gi deg et gavekort. Men hun velger å gi dere en hel kveld av sin tid ,sammen med barnebarn. Det er en veldig fin og omtenksom gave .

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
50 minutter siden, -venter- skrev:

Du bommer. Problemet her er ikke gratisgave, men at gaven er noe man vil tro bestemor ønsker å gjøre for barn/barnebarn uten at det er en gave. 

Hvorfor kan man ikke sette pris på barnevakt fra svigermor uansett om det er gave eller ikke, ja hun kan sikkert ha barnet uten at det er en gave og, men alikevel så gir henne egentid i gave, hun gir muligheten til å nyte dagen litt ekstra..

Jeg har en gave jeg synes var helt nydelig av min mamma, hun er alene og har heller ikke den beste økonomien, nemlig at hun ba meg på middag (noe andre ser som en selvfølge sikkert) og laget min favoritt kake, så passet hun min sønn den kvelden slik at jeg kunne gå ut en tur med min bror, og jeg var så super takknemlig for den gaven der.. 

hvorfor skal man kreve så mye? 

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
På 20.1.2019 den 18.33, AnonymBruker skrev:

Svigermors oppgave er å være barnevakt

Vel, selv har jeg faktisk andre oppgaver enn bare å være barnevakt. 

Skrevet
På 20.1.2019 den 18.33, AnonymBruker skrev:

Dette har du all grunn til å være skuffet over. Svigermors oppgave er å være barnevakt, så å gi det i gave blir for billig!

Anonymkode: 8f914...179

Det er ingens oppgave å passe barn som ikke er sine. Makan! Barnepass er en gode noen ønsker å gi, med eller uten gavekort. Den kommentaren der var drøy synes jeg.

Anonymkode: 5c577...41a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...