AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #1 Del Skrevet 20. januar 2019 Noe som har kostet penger og som har vært lite anvendelig senere? min tante sier at ingen utdannelse er bortkastet. stemmer det? Anonymkode: 54624...290 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #2 Del Skrevet 20. januar 2019 Bachelor i petroleumsteknologi. Anonymkode: c0646...cf5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #3 Del Skrevet 20. januar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bachelor i petroleumsteknologi. Anonymkode: c0646...cf5 Det høres veldig relevant ut. Hvorfor var det bortkastet? Anonymkode: 54624...290 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #4 Del Skrevet 20. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det høres veldig relevant ut. Hvorfor var det bortkastet? Anonymkode: 54624...290 Ingen jobb å få. Anonymkode: c0646...cf5 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #5 Del Skrevet 20. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen jobb å få. Anonymkode: c0646...cf5 Det er vel uansett ikke lett å få jobb med bare bachelor i et fag. Har du gått videre på master eller studert noe helt annet ? Anonymkode: 54624...290 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #6 Del Skrevet 20. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel uansett ikke lett å få jobb med bare bachelor i et fag. Har du gått videre på master eller studert noe helt annet ? Anonymkode: 54624...290 Nei, forlot denne synkende skuta. Utdannet meg til lokfører, men heller ingen jobb å få der heller. Makan til snever og ubrukelig utdanning skal man lete lenge etter. Nå har jeg gitt opp. Anonymkode: c0646...cf5 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sialove Skrevet 20. januar 2019 #7 Del Skrevet 20. januar 2019 Markedsføring og salgsledelse 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #8 Del Skrevet 20. januar 2019 Enig med tanta di. Man får en erfaring med alt man gjør. Ett eller annet av det man har lært kan man få bruk for senere, men man tenker ikke alltid over det. Anonymkode: 9b50a...c87 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #9 Del Skrevet 20. januar 2019 39 minutter siden, Sialove skrev: Markedsføring og salgsledelse Ikke helt ubrukelig om man jobber innenfor salg, men man får ikke bedre lønn eller stilling selv om man har utdanningen 😝 Anonymkode: 1c3ae...827 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #10 Del Skrevet 20. januar 2019 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig med tanta di. Man får en erfaring med alt man gjør. Ett eller annet av det man har lært kan man få bruk for senere, men man tenker ikke alltid over det. Anonymkode: 9b50a...c87 Ja det kan jo diskuteres. Hvis du har tatt en utdannelse som hovslager og finner ut at du heller vil jobbe innen helsesektoren, så har din forrige utdannelse ingen relevans eller noe du kan bygge på. Og hvis du heller ikke har nok kompetanse eller får oppdrag til å leve som hovslager så har man nok kastet bort noen penger. Gjelder ikke meg menn søstera til venninna mi Anonymkode: 54624...290 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #11 Del Skrevet 20. januar 2019 Å ja! Reklame og merkekommunikasjon på fagskole.. sitter igjen med massevis av studielån og fikk lite ut av de 2 årene på skole.. Anonymkode: d1baa...d3c 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #12 Del Skrevet 20. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å ja! Reklame og merkekommunikasjon på fagskole.. sitter igjen med massevis av studielån og fikk lite ut av de 2 årene på skole.. Anonymkode: d1baa...d3c Er det vanskelig å få jobb? Har du søkt på alt? Hva kostet skolen? Anonymkode: d7888...660 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #13 Del Skrevet 20. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Er det vanskelig å få jobb? Har du søkt på alt? Hva kostet skolen? Anonymkode: d7888...660 Sikkert en av de ubrukelige fagskolene. Det folk ikke skjønner er at man får jobb i den bransjen via nettverk, ikke pga utdannelse. Anonymkode: 4fe31...5a7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #14 Del Skrevet 20. januar 2019 litteraturvitenskap! har heldigvis ikke studielån pga det, men likevel...huff Anonymkode: 60c5e...71e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #15 Del Skrevet 20. januar 2019 noen som har tro på fagskole-nettstudier på kristiania høyskole...? er redd for å kaste penger ut vinduet. leser så mye negativt om treider og andre fagskoler. Anonymkode: 60c5e...71e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #16 Del Skrevet 20. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: noen som har tro på fagskole-nettstudier på kristiania høyskole...? er redd for å kaste penger ut vinduet. leser så mye negativt om treider og andre fagskoler. Anonymkode: 60c5e...71e Jeg har begynt på et årsstudium i PR og kommunikasjon på Høyskolen Kristiania nå. Har allerede to universitetsgrader og fast jobb, så dette er kun noe jeg gjør for å bli bedre i den jobben jeg har. Ville aldri satset på et slikt studium på Høyskolen Kristiania som «hovedstudium», men som videreutdanning er det fint og fleksibelt. Anonymkode: 6f775...e02 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #17 Del Skrevet 20. januar 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har begynt på et årsstudium i PR og kommunikasjon på Høyskolen Kristiania nå. Har allerede to universitetsgrader og fast jobb, så dette er kun noe jeg gjør for å bli bedre i den jobben jeg har. Ville aldri satset på et slikt studium på Høyskolen Kristiania som «hovedstudium», men som videreutdanning er det fint og fleksibelt. Anonymkode: 6f775...e02 jeg ønsker å ta digital markedsføring(nettstudie). har lyst å ta på meg oppdrag hvis jeg får til dette her, og i tillegg markedsføre et enk jeg allerede har. men er så usikker, både på kvaliteten på studiet, og om jeg får det til. spiller ingen rolle om det er»lavstatusstudie»da jeg ikke skal søke jobb som ansatt. greit å høre at flere syns skolen er grei Anonymkode: 60c5e...71e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #18 Del Skrevet 21. januar 2019 Ikke heeeelt bortkastet, men kunne tatt en kortere utdanning. Jeg er utdannet faglærer i kunst og håndverk. Man får ikke jobb med bare det. Jeg har måtte ta videreutdanning i flere fag. Innser nå at jeg burde gått grunnskolelærer med 30 stp kunst og håndverk. Mange skoler bryr seg ikke om kunst og håndverkslæreren har utdanning i faget i det hele tatt. Anonymkode: d4e1d...e53 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #19 Del Skrevet 21. januar 2019 Allmenn litterarurvitenskap (master) med gode karakterer. Ingen jobb. Anonymkode: 72ecd...0d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TONJELA Skrevet 21. januar 2019 #20 Del Skrevet 21. januar 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det vanskelig å få jobb? Har du søkt på alt? Hva kostet skolen? Anonymkode: d7888...660 Ja det er vanskelig, og du bør være dritgod i det du gjør! Pluss ha kontakter å være skikkelig utadvendt. Skolen kostet nesten 200.000. Nei søkte ikke på noe, følte ikke jeg satt igjen med noe kompetanse. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå