AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #21 Del Skrevet 21. januar 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg matcher ikke. De har likt mitt bilde. Har ikke likt noen tilbake foreløpig. Ønsker egentlig å møte noen i virkeligheten. Anonymkode: c8c4f...849 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hæææ?! Du må jo ha "Liket" dem tilbake for at det blir match. Anonymkode: 8bf64...ecb ... med mindre du har Tinder gullmedlemsskap. Anonymkode: 8bf64...ecb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #22 Del Skrevet 23. januar 2019 det er som du sier at du har drømt deg bort. dvs at du har tenkt så mye på han at det har ført til at veldig mye assosieres med han og med en gang du ser, hører eller tenker på noe som er på noe måte relatert til emnet "han" så blir du tenkende og fantasere. måten du kommer deg ut av det på er å ta deg selv i å tenke på han for å så: 1. tenk på noe positivt istedet, tenk feks på utvikling av gode menneskelige egenskaper, hvis det ikke funker; 2. tenk på farene ved å fortsette å tenke på han, feks "virkelig er disse tankene usunne, de tankene fører bare til sorg, stress og lengsel", hvis det ikke funker; 3. bestem deg for å slutte å tenke, blir som om en person som går kom til å tenke; "hvorfor går jeg, hvorfor ikke stoppe opp", eller en som står stille kom til å tenke; "hvorfor står jeg, hvorfor ikke sette meg ned" på samme måte kan du tenke "hvorfor tenker jeg, hvorfor ikke slappe av", hvis det ikke funker; 4. bruk press tungen mot nebbet og bruk viljestyrke til å knuse å knuse og kaste ut de tankene Det vil avta etterhvert Anonymkode: eee89...eae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #23 Del Skrevet 23. januar 2019 Har det sånn som deg, bare med en helt vanlig person. Og vi har flørtet/hatt sex og sånn, men så ble han plutselig avvisende. Men klarer liksom ikke legge han fra meg. Helt besatt. Er så sykt. Anonymkode: 03e61...d52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lehangolta Skrevet 23. januar 2019 #24 Del Skrevet 23. januar 2019 Tenker du burde gå til psykolog. Men det kan få tankene dine bort fra legen og over på psykologen. 🤔 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallard Skrevet 23. januar 2019 #25 Del Skrevet 23. januar 2019 Hva ønsker du å tenke tilbake på når du blir gammel TS? At du fikk hjelp av en psykolog og klarte å glemme en du var besatt av, slik at du fikk et normalt liv, og kanskje traff en ny mann? Eller ønsker du å sitte der, 75 år gammel og alene, og fremdeles tenke på legen du er forelsket i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duplexx Skrevet 24. januar 2019 #26 Del Skrevet 24. januar 2019 På 20.1.2019 den 17.40, AnonymBruker skrev: Møtte ham på legevakten to ganger. Og deretter i offentligheten. Så selv med så mange likes på tinder (hvor det er leger, advokater og mange andre velutdannede) på bare ETT døgn så er det altså ingen av dem som er av interesse fordi jeg fortsatt er besatt av denne fyren. Helt sprøtt. Anonymkode: c8c4f...849 Er du mest interessert i denne legen, eller i å få oss andre til å forstå hvilket catch du er? «På bare ETT døgn har det lagt seg både advokater, leger og andre velutdannede menn etter meg». Jamen OK. mitt tips er ny fastlege og søknad til Modum fortere enn du kan slippe en fis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #27 Del Skrevet 25. januar 2019 På 20.1.2019 den 17.50, AnonymBruker skrev: Ja jeg tror jeg burde oppsøke noen. Men samtidig er det så kleint. Føler ikke at noen forstår meg da de fleste kan bli forelsket i flere men jeg har aldri vært stormende forelsket før (unntatt på barneskolen). Det burde så absolutt være nok men jeg har nok drømt meg bort for lenge til at jeg klarer å gi slipp likevel. Anonymkode: c8c4f...849 Jeg har en venninne som er som du, og hun har dramatisk personlighetsforstyrrelse. Hun legger utrolig mye i nye relasjoner, og kan elske en mann etter en-tre møter. Hun kan bli litt besatt av mennene, og blir veldig overrasket når de får hetta og bryter. Det er ikke sikkert du har forstyrrelse i personligheten din, men at du har noen umodne og/eller uregulerte psykiske mekanismer som får deg til å tenke irrasjonelt- ja, det er helt sikkert. Veldig enig i at en psykolog m/tilhørende utredning er en super ide! Anonymkode: 9b919...887 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå