AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #1 Del Skrevet 20. januar 2019 Har prøvd tinder for første gang og fått mange likes men klarer ikke glemme HAM. Ja det er legen fortsatt. Jeg har stort utvalg av velutdannede menn men har hengt meg opp i dette mennesket! Går det noengang over? Jeg har så mange muligheter og likevel føles det bare overfladisk og tomt. Anonymkode: c8c4f...849 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #2 Del Skrevet 20. januar 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har prøvd tinder for første gang og fått mange likes men klarer ikke glemme HAM. Ja det er legen fortsatt. Jeg har stort utvalg av velutdannede menn men har hengt meg opp i dette mennesket! Går det noengang over? Jeg har så mange muligheter og likevel føles det bare overfladisk og tomt. Anonymkode: c8c4f...849 Så dropp datingen en periode da. Er vel ikke noe poeng å drive å date hvis du ikke er emosjonelt tilgjengelig? Finn deg noe annet å fokusere på. Anonymkode: eb780...d3b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #3 Del Skrevet 20. januar 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har prøvd tinder for første gang og fått mange likes men klarer ikke glemme HAM. Ja det er legen fortsatt. Jeg har stort utvalg av velutdannede menn men har hengt meg opp i dette mennesket! Går det noengang over? Jeg har så mange muligheter og likevel føles det bare overfladisk og tomt. Anonymkode: c8c4f...849 Er det du som har skrevet i flere år om at du vil ha en tidligere fastlege? 😳 Anonymkode: bd17c...47c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #4 Del Skrevet 20. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det du som har skrevet i flere år om at du vil ha en tidligere fastlege? 😳 Anonymkode: bd17c...47c Møtte ham på legevakten to ganger. Og deretter i offentligheten. Så selv med så mange likes på tinder (hvor det er leger, advokater og mange andre velutdannede) på bare ETT døgn så er det altså ingen av dem som er av interesse fordi jeg fortsatt er besatt av denne fyren. Helt sprøtt. Anonymkode: c8c4f...849 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #5 Del Skrevet 20. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Møtte ham på legevakten to ganger. Og deretter i offentligheten. Så selv med så mange likes på tinder (hvor det er leger, advokater og mange andre velutdannede) på bare ETT døgn så er det altså ingen av dem som er av interesse fordi jeg fortsatt er besatt av denne fyren. Helt sprøtt. Anonymkode: c8c4f...849 Herlighet! Du kan ikke være helt frisk. Du har møtt han tre ganger, men kjenner han ikke. Og så sier du at du ikke kan glemme han... Tror du bør søke hjelp for dette, det er ikke normalt. Anonymkode: eb780...d3b 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #6 Del Skrevet 20. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herlighet! Du kan ikke være helt frisk. Du har møtt han tre ganger, men kjenner han ikke. Og så sier du at du ikke kan glemme han... Tror du bør søke hjelp for dette, det er ikke normalt. Anonymkode: eb780...d3b Tre ganger er jo egentlig ikke så lite da. Blikkontakt kan være veldig sterkt. At man ler og smiler til hverandre. Mye er gjort da. Og man bare føler om kjemien er der. Jeg merker det med en gang og jeg føler det aldri ellers. Han er helt unik. Og det gjør så vondt at jeg ikke engang får utforsket mer av ham. Ikke normalt nei men jeg forstår egentlig ikke vanlige mennesker som bare finner nye rundt hvert hjørne og klarer å bruke tinder hver helg. Anonymkode: c8c4f...849 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #7 Del Skrevet 20. januar 2019 Forrige tråd du hadde om legen og din «besatthet» lot jeg deg komme tvilen tilgode, men nå tror jeg dessverre du behøver hjelp😳 Hva ialledager er det som er så spesielt med han? Var det ikke hint nok at han ikke svarte på mld du sendte? Anonymkode: 46ade...a2e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #8 Del Skrevet 20. januar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Møtte ham på legevakten to ganger. Og deretter i offentligheten. Så selv med så mange likes på tinder (hvor det er leger, advokater og mange andre velutdannede) på bare ETT døgn så er det altså ingen av dem som er av interesse fordi jeg fortsatt er besatt av denne fyren. Helt sprøtt. Anonymkode: c8c4f...849 Ja, sånn var det. Jeg fikk ikke med meg hvordan det gikk. Husker du vurderte for og imot å adde på Facebook osv, sendte forespørsel og slettet igjen... Hvor mye gjorde du egentlig for å «få han»? Anonymkode: bd17c...47c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #9 Del Skrevet 20. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Forrige tråd du hadde om legen og din «besatthet» lot jeg deg komme tvilen tilgode, men nå tror jeg dessverre du behøver hjelp😳 Hva ialledager er det som er så spesielt med han? Var det ikke hint nok at han ikke svarte på mld du sendte? Anonymkode: 46ade...a2e Ja jeg tror jeg burde oppsøke noen. Men samtidig er det så kleint. Føler ikke at noen forstår meg da de fleste kan bli forelsket i flere men jeg har aldri vært stormende forelsket før (unntatt på barneskolen). Det burde så absolutt være nok men jeg har nok drømt meg bort for lenge til at jeg klarer å gi slipp likevel. Anonymkode: c8c4f...849 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #10 Del Skrevet 20. januar 2019 TS, leser du idetheletatt svarene vi gir deg her? Skjønner du at du er på «bærtur» her og at du virker helt «blåst»? Det går jo inn det ene øret og ut det andre🤦🏻♀️ Det du holder på med her er ikke normalt. Anonymkode: 46ade...a2e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #11 Del Skrevet 20. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tre ganger er jo egentlig ikke så lite da. Blikkontakt kan være veldig sterkt. At man ler og smiler til hverandre. Mye er gjort da. Og man bare føler om kjemien er der. Jeg merker det med en gang og jeg føler det aldri ellers. Han er helt unik. Og det gjør så vondt at jeg ikke engang får utforsket mer av ham. Ikke normalt nei men jeg forstår egentlig ikke vanlige mennesker som bare finner nye rundt hvert hjørne og klarer å bruke tinder hver helg. Anonymkode: c8c4f...849 Nei. Rett og slett. Det er ikke normalt. Gi deg. Anonymkode: eb780...d3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #12 Del Skrevet 20. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, sånn var det. Jeg fikk ikke med meg hvordan det gikk. Husker du vurderte for og imot å adde på Facebook osv, sendte forespørsel og slettet igjen... Hvor mye gjorde du egentlig for å «få han»? Anonymkode: bd17c...47c Nei, det var ikke meg. Var en annen som var forelsket i fastlegen sin som snakket om det. Men det endte med at jeg sendte melding til mailen hans, dette er to uker siden og har ikke fått svar. Så da er han jo ikke interessert, for ikke svar på 2 uker = nei. Og jeg er glad jeg sendte melding og trodde jeg ville gi slipp når han ikke var interessert men klarer liksom ikke. Har sikkert drømt meg bort så lenge at jeg ikke kommer tilbake til jorda. Anonymkode: c8c4f...849 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #13 Del Skrevet 20. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS, leser du idetheletatt svarene vi gir deg her? Skjønner du at du er på «bærtur» her og at du virker helt «blåst»? Det går jo inn det ene øret og ut det andre🤦🏻♀️ Det du holder på med her er ikke normalt. Anonymkode: 46ade...a2e Er jo klar over at det er unormalt. Derfor jeg skriver her. Og det er mange flotte menn som har likt meg på tinder men jeg finner liksom ikke motivasjonen til å skrive med dem. Anonymkode: c8c4f...849 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #14 Del Skrevet 20. januar 2019 Gå til en psykolog og fortell akkurat hva du sitter her og skriver, om din «besatthet» og hvordan du synes det er vanskelig å gå videre. Er nok bedre hjelp der, enn hos oss😊 Anonymkode: 46ade...a2e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #15 Del Skrevet 20. januar 2019 Finn ut hva slags hobby han har, meld deg på, møt han "tilfeldig". Kanskje litt (veldig) stalkeraktig, men jeg har gjort det flere ganger, funket hver gang. Anonymkode: 4af6c...bb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #16 Del Skrevet 21. januar 2019 Høres ut som du skryter. På Tinder kommer det ikke frem tydelig om folk er velutdannede, da de færreste skriver det i profilen. Så pussig at du mener du har "fullt av" slike matcher da. Du virker veldig statusorientert. Anonymkode: 2bd2e...839 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #17 Del Skrevet 21. januar 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Møtte ham på legevakten to ganger. Og deretter i offentligheten. Så selv med så mange likes på tinder (hvor det er leger, advokater og mange andre velutdannede) på bare ETT døgn så er det altså ingen av dem som er av interesse fordi jeg fortsatt er besatt av denne fyren. Helt sprøtt. Anonymkode: c8c4f...849 Så du matcher med disse legene, advokatene og velutdannede på tinder fordi du ikke er statusorientert? ☺️ Anonymkode: 8bf64...ecb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #18 Del Skrevet 21. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Så du matcher med disse legene, advokatene og velutdannede på tinder fordi du ikke er statusorientert? ☺️ Anonymkode: 8bf64...ecb Jeg matcher ikke. De har likt mitt bilde. Har ikke likt noen tilbake foreløpig. Ønsker egentlig å møte noen i virkeligheten. Anonymkode: c8c4f...849 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #19 Del Skrevet 21. januar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som du skryter. På Tinder kommer det ikke frem tydelig om folk er velutdannede, da de færreste skriver det i profilen. Så pussig at du mener du har "fullt av" slike matcher da. Du virker veldig statusorientert. Anonymkode: 2bd2e...839 Det er sant, men det er likevel en god del som gjør det. Så når det er såpass mange som har trykket like så er det jo alltids noen som skriver hva de jobber med. Sier ikke at jeg har fullt av det men av nå over 2200 likes så blir det en god del likevel. Anonymkode: c8c4f...849 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #20 Del Skrevet 21. januar 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg matcher ikke. De har likt mitt bilde. Har ikke likt noen tilbake foreløpig. Ønsker egentlig å møte noen i virkeligheten. Anonymkode: c8c4f...849 Hæææ?! Du må jo ha "Liket" dem tilbake for at det blir match. Anonymkode: 8bf64...ecb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå