Gå til innhold

spansk og vanskelig ord

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

er det noen som har kan fortelle meg hva BINOMIO er paa norsk, og hva det betyr?? hadde blitt kjempeglad!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hvis det er binomico du mener betyr det visst biomenal ifølge ordboken. (men aner ikke hva det er?)

Ellers fant jeg det ikke..

Men denne siden er genial på oversettelser, så du kan jo prøve den neste gang du står fast? Brukt den masse selv.

http://www.tritrans.net/

Gjest skindeep
Skrevet

eller altavista.com og klikk på translate , ha ha

Se dette :

Bonjour mes Français de camarade ! J'espère le you`re faisant très bien ! Son un beau jour, les oiseaux chantent et l'amour est dans le ciel !

oversatt til engelsk:

Hello my French of comrade! I hope for the making you`re very well! Its one fine day, the birds sing and the love is in the sky!

Gjest gjest1
Skrevet
eller altavista.com og klikk på translate , ha ha

Se dette :

Bonjour mes Français de camarade ! J'espère le you`re faisant très bien ! Son un beau jour, les oiseaux chantent et l'amour est dans le ciel !

oversatt til engelsk:

Hello my French of comrade! I hope for the making you`re very well! Its one fine day, the birds sing and the love is in the sky!

:hoho: På sånne sider kan man det gøy i timevis....

Gjest Gjesta
Skrevet
er det noen som har kan fortelle meg hva BINOMIO er paa norsk' date=' og hva det betyr?? hadde blitt kjempeglad!!!!!!!!!![/quote']

Hverken ordboken eller kjæresten min (som har spansk som morsmål) har noen gang hørt om binomio,... Sikker på du har rett skrivemåte? :klø:

Skrevet

Ser ut som det er navnet på en vin og et statistisk uttrykk (binominal) ut i fra de treffene jeg får på Google. Og det er over 365 000 treff, så ordet finnes nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...