AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #1 Skrevet 20. januar 2019 Vi var sammen i knapt to år og det ble slutt for 10 år siden. På grunn av diverse, bla. stor "feil" aldersforskjell mellom meg og eksen følte jeg sterkt på at hun ikke likte meg og var glad da det ble slutt. Nå har hun sendt meg en venneforespørsel på Facebook. Hvorfor? Dame i 60- åra- og nei, hun er ikke ny på face, jeg ser at hun har vært medlem i mange år. Noen som kan sette seg inn i en 60- årings perspektiv på hvorfor hun vil være fbvenn med en gammel eks av sønnen? Anonymkode: 4d5f1...d3b
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #2 Skrevet 20. januar 2019 Hvorfor tror du at det må ligge noe bak? Hu er vel en av de som legger til alle de har kjent/kjenner. Anonymkode: 94c31...a57
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #3 Skrevet 20. januar 2019 Hun vil finne ut hvordan det går med deg i livet? Nysgjerrig altså. Jeg hadde sagt nei. Anonymkode: 4a5c6...614 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #4 Skrevet 20. januar 2019 Noen mødre mangler en del sperrer... Moren min elsket (!) eksen min og snakker fortsatt om han innimellom. Jeg har vært gift i 5 år. Anonymkode: a5dfe...7d1 1
ViljaH Skrevet 20. januar 2019 #5 Skrevet 20. januar 2019 Konkurrerer vel med ei venninne om flest fb-venner eller noe annet tull.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #6 Skrevet 20. januar 2019 Av og til trenger man ikke å undre seg over ting. Dette er en slik ting. Her er det bare å trykke avvis og la kjerringa seile sin egen sjø. Anonymkode: 31bd5...745 1
Gjest Tassen10 Skrevet 20. januar 2019 #7 Skrevet 20. januar 2019 Jeg tror det er så enkelt som at mange eldre ikke skjønner hva som er vanlig på facebook. De legger til alle de har kjent en gang i tida, de trykker like på ting de ikke bør trykke på, de deltar i svindelkonkurranser, etc etc. De gjør i det hele tatt alle de tingene som de selv advarer barn og unge om å ikke gjøre på sosiale medier.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #8 Skrevet 21. januar 2019 Kanskje hun hadde fete fingre og la deg til uten å mene det? Mannen min fikk plutselig et pling i mobilen om at Monica Hansen hadde godtatt forespørselen hans... Monica Hansen er altså min venninne, som han aldri har møtt og ikke har noen interesse av å legge til. Ham ble dritflau, og å slette henme gjør det bare verre, såeh, det kan hende hum bare var inne på samme bilde som du hadde likt og trykket feil, eller sveipet over et benkeforslag og kom borti skjermen hardt nok, eller... Eller så er hun bare nysgjerrig. Eller mangler sosiale antenner. Eller drakk to glass rødvin for mye lørdag kveld. Mange muligheter! Anonymkode: 9166b...ac2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #9 Skrevet 21. januar 2019 Det er vel ikke noe vits å sitte å spekulere i det. Enten så spør du vedkommende, eller du avviser/godtar uten videre kommentar. Anonymkode: e6645...756
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #10 Skrevet 21. januar 2019 Føler damer 60+ bare legger til alt og alle, de driver også og sammenligner vennelister og skal ha flest mulig. De er sånn vi var på facebook da det kom. Anonymkode: 42b0c...78f 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #11 Skrevet 21. januar 2019 På 20.1.2019 den 19.09, Tassen10 skrev: Jeg tror det er så enkelt som at mange eldre ikke skjønner hva som er vanlig på facebook. De legger til alle de har kjent en gang i tida, de trykker like på ting de ikke bør trykke på, de deltar i svindelkonkurranser, etc etc. Dette. En del folk i aldersgruppen 55-70 forstår ikke hva som er "lov" og ikke "lov" i sosiale medier. Anonymkode: eebf2...b52 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #12 Skrevet 22. januar 2019 Hun var sikkert bare og snoket på profilen din. Det kan du i hvert fall ta som et kompliment, at hun er nysgjerrig på deg! Men jeg tipper hun bare kom borti venneforespørsels-knappen ved en feil. De har ikke SÅ mye styring, på den alderen. Anonymkode: 81b45...b6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå