Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Min bestevenninne fyller snart 15 år og jeg vil gjerne gi henne en perfekt gave! Hun har vært i livet mitt hele alle årene vi har levd. Hun gir meg alltid bra gaver og jeg har veldig lyst til å gi noe tilbake som viser hvor takknemlig jeg er for å ha hun i livet mitt. Det har skjedd en del mye dritt i livet mitt, men hun har vært der for meg og hjulpet meg inn i lysere tider. 

En gang på instagram så jeg en bok der det sto en quote på en side. Er det noen som vet, eller har en annen ide på hva jeg kan gi henne? Noe som viser hvor mye hun betyr for meg. 

Takk på forhånd <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan bestille en bit av månen fra en butikk som heter Naturens Mangfold og skrive et kort med at I love you til the moon and back 🙂 Koster rundt 250,-  Bare google butikken, de har nettbutikk 🙂

Anonymkode: ebb57...7ef

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan bestille en bit av månen fra en butikk som heter Naturens Mangfold og skrive et kort med at I love you til the moon and back 🙂 Koster rundt 250,-  Bare google butikken, de har nettbutikk 🙂

Det var en kjempe bra ide! ❤️ Hva skal jeg søke på når jeg kommer inn i netbutikken da? finner bare ting til 1000kr 

Skrevet

Søk på  måne eller månemeteoritt😀😀😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...