AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #1 Skrevet 20. januar 2019 Leste squirting tråden hvor det endte opp i en diskusjon om det var urin eller annen væske. Noe påstår hardnakket at det er urin, mens de på den andre siden mener det er noe annet. Fleste mannfolka ser egentlig ikke ut til å bry seg særlig hva det er for noe, ser ut til å tenne på squirt uansett. Så spørsmålet er om tiss egentlig er så frastøtende. Mange synes sæd er frastøtende, men hva med tiss? Selv har jeg ikke prøvd tisseleker eller noe sånt, men det fikk meg til å tenke på om det egentlig er så frastøtende. Anonymkode: 54224...eb3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #2 Skrevet 20. januar 2019 Endelig en fruktbar diskusjon om squirting basert på riktige facts. Jeg synes ikke det er frastøtende, men heller ikke spesielt tennende. Anonymkode: c4eb9...aea
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #3 Skrevet 20. januar 2019 Jeg spruter ved stimuli et spesielt sted. Min mann synes det er svært fascinerende og deilig, uansett hva det skulle bestå av. Ingen av oss synes heller tiss er ekkelt. Han har tisset både i meg og på meg i dusjen. Bare for å forsøke. Ikke noe vi praktiserer jevnlig, men heller ikke ekkelt. Jeg synes heller ikke at sæd er ekkelt. Snørr og avføring er det eneste kroppen produserer som er ekkelt i mine øyne. Anonymkode: b422a...224 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #4 Skrevet 20. januar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg spruter ved stimuli et spesielt sted. Min mann synes det er svært fascinerende og deilig, uansett hva det skulle bestå av. Ingen av oss synes heller tiss er ekkelt. Han har tisset både i meg og på meg i dusjen. Bare for å forsøke. Ikke noe vi praktiserer jevnlig, men heller ikke ekkelt. Jeg synes heller ikke at sæd er ekkelt. Snørr og avføring er det eneste kroppen produserer som er ekkelt i mine øyne. Anonymkode: b422a...224 TS: Det er vel litt sånn som jeg tror, menn er ikke så opptatt av om det er tiss og blir fascinert uansett. Men mange prøver å vinkle det til at det er tiss som kommer ut og da skal det slik jeg tolker det være frastøtende for de fleste. Takk for oppriktig svar. Anonymkode: 54224...eb3 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #5 Skrevet 20. januar 2019 Vel, jeg squirter og det lukter ikke tiss av det 😛 Om han treffer rett under penetrering eller fingring bare renner eller spruter det ut. Syns noen ganger det kan bli litt vel vått, men det henger ofte sammen med en vaginal orgasme, så det er bare deilig. Vi involverer ikke tiss i sexen vår til vanlig, men om han vil tisse på meg i dusjen ellerno så vær så god. Kan sikkert tisse inni meg og, litt nysgjerrig på det, men kunne ikke tatt det i munnen da. Anonymkode: 43c4d...adb 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #6 Skrevet 20. januar 2019 Samboeren squirta første og siste gang vi hadde sex etter vi hadde kommet hjem fra byen og var ganske bedugget. Wow var min tanke, brydde meg ikke om det eventuelt skulle være tiss. I ettertid vet jeg ikke hva det var, men det bryr meg enda mindre og skulle absolutt ønsket at det skjedde igjen. Anonymkode: 54224...eb3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #7 Skrevet 20. januar 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg spruter ved stimuli et spesielt sted. Min mann synes det er svært fascinerende og deilig, uansett hva det skulle bestå av. Ingen av oss synes heller tiss er ekkelt. Han har tisset både i meg og på meg i dusjen. Bare for å forsøke. Ikke noe vi praktiserer jevnlig, men heller ikke ekkelt. Jeg synes heller ikke at sæd er ekkelt. Snørr og avføring er det eneste kroppen produserer som er ekkelt i mine øyne. Anonymkode: b422a...224 Så oppkast går greit? Anonymkode: a915f...3f7
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #8 Skrevet 20. januar 2019 Den tanken tror jeg faktisk ikke slo henne engang. Og tolkningen din på at det skulle være greit siden hun ikke nevnte det spesielt, tror jeg mest er et forsøk på å diskreditere henne. Anonymkode: 54224...eb3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå