AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #1 Skrevet 20. januar 2019 Når samboeren min kommer så er det ikke sånn at han spruter sånn som det har gjort med andre jeg har hatt sex med. Sæden på en måte bare renner ut rett utenfor penis (Litt vanskelig å forklare 😂) isteden for at spruten f.eks går langt oppå magen hans. Jeg lurer på om dette kan ha noe å si i forhold til å prøve å bli gravid? Tenker liksom at sæden ikke kommer til å havne langt nok inn i meg. Anonymkode: 4252c...29c
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #2 Skrevet 20. januar 2019 Du kan jo be han gå til legen og få sjekket det ut. Anonymkode: 456c0...03c
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #3 Skrevet 20. januar 2019 Det har ikke noe å si ift. graviditet, men det tyder på helseproblemer hos han som bør gjøres noe med. Anonymkode: ac7fb...aef
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #4 Skrevet 20. januar 2019 Er normalt. Jo lengre siden de har runka jo mer trykk er det, så at det bare kommer en liten futt som renner ut har nok bare med at det ikke er mange timer eller dager siden sist han tømte seg. Anonymkode: f0ff5...ea5 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #5 Skrevet 20. januar 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er normalt. Jo lengre siden de har runka jo mer trykk er det, så at det bare kommer en liten futt som renner ut har nok bare med at det ikke er mange timer eller dager siden sist han tømte seg. Anonymkode: f0ff5...ea5 Jo, men den er alltid sånn. Selv om det er lenge siden vi har hatt sex eller han har runka. Anonymkode: 4252c...29c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå