Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2005 #1 Skrevet 6. april 2005 Jeg lurer på om det er noen som vet hva det er jeg har for noe. Jeg har desse problemene,som legen min tror er magekatar: Kvalme Halsbrann/sure oppstøt(i løpet av dagen,når jeg legger meg,bøyer meg framover,etter måltid) Mindre matlyst smerter i magen fra tid til tid diare Vekttap Har hatt tre kurer med tabletter mot magekatar nå,det lindrer mens jeg tar det,men når der ikke er mer igjen kommer det tilbake igjen.
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2005 #2 Skrevet 6. april 2005 og en annen ting,jeg tror det kommer av voltaren,for det har jeg tatt i nærmest et år nå(men har sluttet på de nå) og jeg er 17 år. Er det vanlig med gastroskopi undersøkelse når jeg er så ung? Og skal det mye til får å få det?
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2005 #4 Skrevet 7. april 2005 Det høres mistyenkelig ut som det jeg hadde når jeg gikk et år på voltaren også! Men de fant aldri ut akkurat hva det var, men trodde det var magekatarr/begynnende etset hull i magesekken pga voltaren. Gastroskopien viste ingenting på meg, men det kan jo hende at du er heldigere? Og ja, det er helt vanlig på unge mennesker også. Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2005 #5 Skrevet 7. april 2005 Okey,tusen takk for svar Jeg må prøve å få meg time i morgen kanskje,men tviler på at hun kommer til å foreslå gastroskopi(hun skriver bare ut tabletter til jeg har prøvd alle)..men virderer å nevne det selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå