AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #1 Skrevet 20. januar 2019 Et skikkelig sutreinnlegg! Er så drittlei menn som ikke kan si fra at de ikke er interessert, men heller si ja til å møtes for så å ikke følge det opp. Menn som går fra dame til dame uten å blunke. Gir snart opp hele greia! Kan man ikke bare finne en som man klaffer helt med og som ønsker å møte deg fordi DU er spennende og interessant, og ikke som et mellomledd til han finner en annen. Hvordan skal man finne de? Og hvorfor blir det aldri min tur? Singel på tredje året nå, og er 29 år. Og ja, jeg vet at jeg er ung, men hadde vært fint å ha noen nå! Anonymkode: bb69b...883
Duftavsommerregn Skrevet 20. januar 2019 #2 Skrevet 20. januar 2019 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Et skikkelig sutreinnlegg! Er så drittlei menn som ikke kan si fra at de ikke er interessert, men heller si ja til å møtes for så å ikke følge det opp. Menn som går fra dame til dame uten å blunke. Gir snart opp hele greia! Kan man ikke bare finne en som man klaffer helt med og som ønsker å møte deg fordi DU er spennende og interessant, og ikke som et mellomledd til han finner en annen. Hvordan skal man finne de? Og hvorfor blir det aldri min tur? Singel på tredje året nå, og er 29 år. Og ja, jeg vet at jeg er ung, men hadde vært fint å ha noen nå! Du møter noen, og de finner ut at du ikke passer sammen med de, om de ikke utnytter deg til sex så slutt å furte Det er litt av datingfasen. Det er ikke slik at dere møtes, og så klaffer det. Møtes må man, forhold basert på en profil vil aldri skje! Når dere møtes et par timer,snakker sammen da finner man ut om det er "litt" kjemi der. Og er det ikke akkurat det, ja så er det ikke noe poeng å følge det opp. Tre år singel ? Er det noe å skrike over ? Jeg har også vært det! Men jeg vet at det å finne en ny kone vil bli vanskelig, for uten å treffe en jeg passer sammen med, så blir jeg singel til jeg dør! For alt er bedre en å leve i et forhold som ikke er godt. Som Bibelen sier det " Det er bedre å bo i en krok på taket" en å leve sammen med en kranglekjær kvinne" Det samme føler garantert kvinner om menn Så let du, og du finner nok en du klaffer godt med. 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #3 Skrevet 20. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Et skikkelig sutreinnlegg! Er så drittlei kvinner som ikke kan si fra at de ikke er interessert, men heller si ja til å møtes for så å ikke følge det opp. Damer som går fra mann til mann uten å blunke. Gir snart opp hele greia! Kan man ikke bare finne ei som man klaffer helt med og som ønsker å møte deg fordi DU er spennende og interessant, og ikke som et mellomledd til ho finner en annen. Anonymkode: bb69b...883 Justerte originalinnlegget så det passar for min del, endringane er utheva. Anonymkode: c4873...316 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå