Gå til innhold

Ikke barbere seg, møte noen fra Tinder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før jeg skriver dette, så har jeg jo litt tanker om at det er en veldig merkelig problemstilling. Det å være usikker på om en tør å møte noen fordi en ikke har barbert/vokset seg nedentil. At dersom en skulle møte noen og bli avvist på grunn av det så kan en kanskje bare være takknemlig for at man fant ut at personen var en asshole før man hadde sex. 

Men, jeg kunne tenkt meg innimellom å spontant avtale møte på tinder. ''Problemet'' mitt er at jeg ikke har barbert eller vokset meg på snart ett år. Jeg gjorde det når jeg holdt på med noen, men nå har jeg altså ikke hatt sex siden april og har derfor ikke hatt behov for å vedlikeholde det der nedentil. Ville dere ha møtt noen gjennom tinder dersom dere ikke var friserte nedentil?  Og hvordan ville du reagert dersom du møtte noen som ikke var frisert nedentil?

Dette er en diskusjon om det, og ikke om at jeg bare kan gå å vokse eller barbere meg, det er jeg fullstendig klar over, og kommer kanskje til å gjøre! ^^ 

Anonymkode: 53317...922

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det fnnes alternativ til voksing eller barbering, da.

Du kan for eksempel trimme hårveksten.

Anonymkode: 62d72...159

• Liker 1
Skrevet

Hadde blitt positivt overrasket.

Anonymkode: 7aed0...1b7

• Liker 4
Skrevet

Kan du ikke bare passe på å holde det i orden der nede da? Det tar 2min ekstra en gang i uken å barbere seg. 

Du er jo i en situasjin der du kan treffe noen og vil gjøre et godt inntrykk. 

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det fnnes alternativ til voksing eller barbering, da.

Du kan for eksempel trimme hårveksten.

11 minutter siden, Morpheus skrev:

Kan du ikke bare passe på å holde det i orden der nede da? Det tar 2min ekstra en gang i uken å barbere seg. 

Du er jo i en situasjin der du kan treffe noen og vil gjøre et godt inntrykk. 

Joda, det kan jeg. Men det skjønner jeg jo selv og ;)

Var mer interesserte i om dere ville gjort det, eventuelt hvordan dere ville reagert dersom dere møtte noen som ikke hadde gjort noe spesielt der nede. Selvfølgelig er det rent, dersom det skulle være et argument for hvorfor man bør ordne seg nedentil. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Var mer interesserte i om dere ville gjort det, eventuelt hvordan dere ville reagert dersom dere møtte noen som ikke hadde gjort noe spesielt der nede. Selvfølgelig er det rent, dersom det skulle være et argument for hvorfor man bør ordne seg nedentil. 

Jeg hadde ikke brydd meg, for å være ærlig.

Men som en mellomting kan du trimme. Det er det vel ingen som reagerer negativt på uansett og du slipper stubber, kløing, inngrodde hår osv.

• Liker 3
Skrevet

Hvis hun hadde hårete tiss, hår under armene og på leggene. Hadde jeg lurt på hvordan det sto til med hygienen og resten av kroppen. 

At man er vellstellt betyr så mye på første date. Det er noe jeg legger godt merke til. 

Anonymkode: 9c236...d00

• Liker 1
Skrevet

Hehe..det har jeg tenkt på innimellom også, har til og med hatt «mareritt» om det. Har drømt at jeg har truffet drømmemannen, og akkurat i det vi begynner å kle av oss kommer jeg på at det er ubarbert mellom beina, og jeg må komme med en teit unnskyldning for å avbryte 🤣 Kanskje på tide å tørke støv av høvelen 😜

Anonymkode: b89df...d48

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis hun hadde hårete tiss, hår under armene og på leggene. Hadde jeg lurt på hvordan det sto til med hygienen og resten av kroppen. 

At man er vellstellt betyr så mye på første date. Det er noe jeg legger godt merke til. 

Anonymkode: 9c236...d00

Syntes det er så synd at hårvekst og hygiene er blitt synonomer. At dersom en er hårete tenker en automatisk på uhygiene. 

• Liker 17
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hårfjerning har lite med hygiene å gjøre. Er du veldig ung?

• Liker 16
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke brydd meg, for å være ærlig.

Men som en mellomting kan du trimme. Det er det vel ingen som reagerer negativt på uansett og du slipper stubber, kløing, inngrodde hår osv.

Trimme ja, det er seriøst noe jeg ikke vet hvordan man gjør. Hvordan trimmer man underlivet så det ser bra ut? 
Har prøvd å trimme ett par ganger, men ser aldri egentlig noen forskjell. 

Skrevet

Jeg hadde nok ikke brydd meg. Jeg liker i utgangspunktet at det er litt hår der best, men går jeg først til sengs med noen vil ikke frisyren der nede være det som står i fokus uansett.

• Liker 5
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hårfjerning har lite med hygiene å gjøre. Er du veldig ung?

Trenger ikke være ung, men det er blitt synonymer selv om det er aldri så usant. :(

Skrevet

Mulig jeg er for gammel.. 

I "værste" fall går det vel an å nevne det før dere kler av dere, evt spørre hva han tenker om hår. Hvis han har store problemer med det kan dere kanskje frisere/barbere det sammen, som en del av forspillet? 

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, petterm skrev:

Mulig jeg er for gammel.. 

I "værste" fall går det vel an å nevne det før dere kler av dere, evt spørre hva han tenker om hår. Hvis han har store problemer med det kan dere kanskje frisere/barbere det sammen, som en del av forspillet? 

Serr? Måtte le litt her.. Kan ikke se for meg at det er særlig sexy 😂

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Trimme ja, det er seriøst noe jeg ikke vet hvordan man gjør. Hvordan trimmer man underlivet så det ser bra ut? 
Har prøvd å trimme ett par ganger, men ser aldri egentlig noen forskjell. 

Du kjøper en trimmer på Clas Ohlsson. Stiller den inn. Trimmer vekk hårvekst som er lengre enn det du ønsker.

Hvis du aldri har sett forskjell har du heller ikke trimmet der nede.

Skrevet

Du MÅ ikke vise musa på første date. Makan.

Anonymkode: 7922a...f41

• Liker 4
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du MÅ ikke vise musa på første date. Makan.

Litt vanskelig å pule uten å vise musa da.

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kjøper en trimmer på Clas Ohlsson. Stiller den inn. Trimmer vekk hårvekst som er lengre enn det du ønsker.

Hvis du aldri har sett forskjell har du heller ikke trimmet der nede.

https://www.clasohlson.com/no/Philips-Multigroom-series-3000,-Multitrimmer-9-i-1-/44-2931

Slik som dette? Og nei, jeg har bare prøvd med saks, da har jeg gjort det feil 😂

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt vanskelig å pule uten å vise musa da.

Man MÅ ikke pule på første date. 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...