AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #1 Skrevet 20. januar 2019 Jeg har opplevd flere ganger å ha sex med menn som verken stønner eller gir noen verbal tilbakemelding under sex på at de liker sexen. Det gjør meg usikker og jeg synes det er litt rart at man ikke klarer å si noe som helst. Jeg tror ikke det handler om at de ikke har vært fornøyde, for alle har ønsket sex flere ganger og noen sender veldig hyggelige meldinger i etterkant. Men for meg mangler det altså litt under sexen når det ikke kommer ett eneste verbalt tegn på at man koser seg. Føles også veldig rart når jeg f eks sier "Åh, så deilig!" eller "Så deilig du er!" og så kommer det ikke noe svar eller bekreftelse på at han synes det samme. Hva med litt innlevelse?? Anonymkode: bcee6...0b5 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #2 Skrevet 20. januar 2019 Enig det, merka det veldig under og rundt 20 årene gutter turte ikke stønne. Har også vært noen voksne jeg har måttet si til at jeg foretrekker når de stønner og er verbale men opplever at voksne er tryggere på det og gjør det av seg selv heldigvis Anonymkode: fa801...fa6 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #3 Skrevet 20. januar 2019 Stønner man kan jo det bli feil det også. Da er man en gris😂 Anonymkode: 0918b...ddb
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #4 Skrevet 20. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stønner man kan jo det bli feil det også. Da er man en gris😂 Anonymkode: 0918b...ddb Det er da stor forskjell på å stønne og grynte 🙄 Anonymkode: d6fbd...3d6 3
Gjest Skrevet 21. januar 2019 #5 Skrevet 21. januar 2019 Hei, trådstarter Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Ann Christin, mod
Anbefalte innlegg