AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #1 Skrevet 20. januar 2019 Hva syntes menn egentlig om stønnelyder? At dama stønner? Jeg pleier å stønne (naturlig selvfølgelig). Hvis det er veldig deilig så gjør jeg. Men av og til så prøver jeg å være stille, men det er ikke alltid like lett 😬😅 har nettopp begynt å date en ny fyr nå. Og tror vi skal ha sex snart. Jeg vil ikke "skremme" han vekk eller at han skal syntes at det er rart. Det er jo ikke sånn voldsomt da. Bare helt naturlig/normalt. Så ja, hva syntes menn egentlig om dette? Anonymkode: cb82f...c38
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #2 Skrevet 20. januar 2019 Menn har da aldri sagt noe annet enn at de elsker stønnelyder, skjønner ikke at det er et spm engang. Anonymkode: b84d1...107 3
Gjest Fleiben Skrevet 20. januar 2019 #3 Skrevet 20. januar 2019 Jeg tenker at du burde gjøre det som er helt naturlig for deg 😊 Noen stønner mye, noen stønner VELDIG mye mens andre stønner lite. Vi er forskjellige sånn. Det er viktig at du prøver å slippe deg helt løs og slappe av, da kommer det naturlig av seg selv ☺️
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #4 Skrevet 20. januar 2019 Ikke prøv å være stille. Naturlige lyder er digg. Skremme han vekk ved å være....for deilig? Spørsmålet gir ikke mening. Anonymkode: f83a0...1ed 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #5 Skrevet 20. januar 2019 Jeg stønner en del, menn elsker det jo. Det er jo en ganske klar feedback på at det er deilig å ligge med han, så blir jo litt selvtillitsboost samt at han også blir kåtere av det når han hører på mine lyder at jeg har det bra, eller at jeg kommer. Liker også når menn lager lyd av samme grunner. Uansett hvordan man agerer med lyd eller bevegelser eller ord eller ikke ord så tenker jeg det man skal gjøre er å bare leve seg helt inn i sexen og nytelsen og så kommer de lydene og reaksjonene som er naturlige og ekte. Ikke prøv og hold noe lyder inni deg, bare pul og vær glad og la det skje. Anonymkode: 4f12d...db1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #6 Skrevet 20. januar 2019 Stønning er greit det. Bare ikke tro at høy og skarp stønning rett inn i ørene på noen er turn on!!! Anonymkode: 86e71...3e0 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #7 Skrevet 20. januar 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stønning er greit det. Bare ikke tro at høy og skarp stønning rett inn i ørene på noen er turn on!!! Anonymkode: 86e71...3e0 Jo, det kan det være. Anonymkode: f83a0...1ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå