Gå til innhold

Penis hylse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du som dame blitt glad om samboeren hadde kjøpt en penis hylse for og kunne tilby litt ekstra av og til? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 timer siden, Mann29hordaland skrev:

Hadde du som dame blitt glad om samboeren hadde kjøpt en penis hylse for og kunne tilby litt ekstra av og til? 

Ja penishylse er bra når man vil leke litt ekstra å få mannen til å holde ut litt lengre. Viktig å finne en hylse som har rett lengde innvendig til din penis, så finnes det hylser som forlenger penis med alt fra 1-10 cm, og tykkelsen varierer. Du må snakke med partneren din om hvilken størrrelse hun ønsker.🙂

Anonymkode: 8599b...50c

Skrevet

Denne var det jeg hadde tenkt å svare på når jeg stod opp ja! :)

Om han hadde kjøpt en naturtro en, fordi hans liksom ikke er god nok. Etter at han er blitt fortalt, og har sett, at den virkelig er det. Så hadde jeg blitt sur. 

Men om det var en felles avgjørelse, for å få variasjon, for moro. Kjøpe en med litt morsom form, som gjorde følelsen annerledes? Jupp, det er moro det 😄  Men da må man ha snakket om det, syns jeg. 

• Liker 1
Skrevet

Det er så mange forsjellige at en må bare prøve de en tror passer for han og henne.

Anonymkode: f99a7...cf1

Skrevet
På 20.1.2019 den 14.52, SlemUlv skrev:

Denne var det jeg hadde tenkt å svare på når jeg stod opp ja! :)

Om han hadde kjøpt en naturtro en, fordi hans liksom ikke er god nok. Etter at han er blitt fortalt, og har sett, at den virkelig er det. Så hadde jeg blitt sur. 

Men om det var en felles avgjørelse, for å få variasjon, for moro. Kjøpe en med litt morsom form, som gjorde følelsen annerledes? Jupp, det er moro det 😄  Men da må man ha snakket om det, syns jeg. 

Men blir du bedre tilfredsstilt om mannen bruker penis hylse/sleeve?🙂

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men blir du bedre tilfredsstilt om mannen bruker penis hylse/sleeve?🙂

Nei. Det blir bare en annen følelse. 

• Liker 1
Skrevet

Kan da ikke være deilig å tre en slik på penis? Man kan da likeså godt bruke en vibrator?

Anonymkode: 9800f...ff5

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan da ikke være deilig å tre en slik på penis? Man kan da likeså godt bruke en vibrator?

Anonymkode: 9800f...ff5

Mange av de har riller på innsiden som stimulerer penis, men er viktig å ha litt glidemiddel på penis før man trer den på. Bare prøvd en type før og fikk orgasme med den på. Tok bare litt lengre tid.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...