Gå til innhold

Jeg har blitt asexsuell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg VAR veldig sexsuell av meg før. Så kom småbarnsperioden og det dalte litt. Og det har fortsatt å dale. Nå er jeg der at ingenting tenner meg, jeg gjør alt for å ikke gjøre ting som kan misforstås som en invitasjon til sex. 

Jeg vil ikke ha det lenger..... er bare stress og mas. Gubben respekterer og har bare resignert. Vi har der veldig fint ellers, men hverdagen er travel og vi er dønn slitne hver kveld. 

Vi har snakket mye om det sammen men ikke nå i det siste. Begge var da enige om at vi må prøve å snu det men etter samtale nr x  uten at vi klarte det så forsvant alt. Før hadde jeg god lyst rundt eggløsning, men har ikke det lenger heller. Nå tør jeg nesten ikke snakke om det mer for han er nok kjempeskuffa over at han ikke kan tenne meg. Men det kan ingenting annet heller.

Ikke kom med sånt piss om at «sex er limet i er forhold og han kommer til å forlate deg...»  Sex er kanskje limet for overfladiske mennesker. For oss er livet tillitt, felles verdier og gjensidig respekt. 

Anonymkode: 5d32a...6ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du åpen for at han kan leie en eskorte f.eks 1 gang i måneden?

Skrevet

Den har vel fortsatt å dale siden du er veldig bevisst på å ikke gjøre noe som kan virke som en invitasjon til sex. Du er sikkert bare altfor sliten, så det beste er om dere kan ta en prat å bli enige om å legge sex på hylla en stund så dere ikke går og føler at det gnager. Dere har jo lagt det på hylla, men ikke pratet om det. Det beste er om det prates om så det ikke ligger og ulmer.

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, Gent82 skrev:

Er du åpen for at han kan leie en eskorte f.eks 1 gang i måneden?

Han er ikke typen til sånt. Er kun trygg på seg selv, og egen kropp, med meg. Har litt komplekser, sliter med rask utløsning osv

Skrevet
7 minutter siden, visp skrev:

Den har vel fortsatt å dale siden du er veldig bevisst på å ikke gjøre noe som kan virke som en invitasjon til sex. Du er sikkert bare altfor sliten, så det beste er om dere kan ta en prat å bli enige om å legge sex på hylla en stund så dere ikke går og føler at det gnager. Dere har jo lagt det på hylla, men ikke pratet om det. Det beste er om det prates om så det ikke ligger og ulmer.

Takk for fint svar 🙂 Jeg synes jo det er dumt. Og før hadde jeg lyst til å ha lyst, men det har jeg ikke lenger. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han er ikke typen til sånt. Er kun trygg på seg selv, og egen kropp, med meg. Har litt komplekser, sliter med rask utløsning osv

Aha. Vel, siden han ikke er en sånn høy sexdrive type, så vil jo dette gå veldig bra :-)

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for fint svar 🙂 Jeg synes jo det er dumt. Og før hadde jeg lyst til å ha lyst, men det har jeg ikke lenger. 

Det er jo dumt, men bare sånn det er akkurat nå og det hjelper jo ikke at du går og plager deg selv med det. Derfor mener jeg at det er bedre at dere faktisk tar en prat om det istedenfor sånn at det kan hvile litt. Vil tro at lysten kommer litt mer tilbake med litt mer overskudd og ro rundt det:)

• Liker 1
Skrevet

Takk folkens. 

Jeg er så redd for at han skal tro det er noe med han. Før var selvbildet og selvtillitten sånn at jeg fikk en liten boost av å «stæsje» meg opp. 

Funker ikke lenger. Jeg kler meg ok, sminker og steller meg så godt jeg kan. Han gir meg et kompliment i ny og ne men det bare preller av 😔

Før så tente jeg på å kåte opp gutta. Forføre litt osv. Men gubben er jo klar FØR jeg nesten har tenkt ferdig tanken og blåser av med en gang. Jeg vet at dette er en bivirkning av lite sex, men det gjør at jeg ikke har lyst til å prøve. Er ikke verdt det liksom. Han er flink til å bruke mye tid på meg. Men det blir liksom det samme gamle med å hele tiden måtte ta hensyn til at han ikke blåser av med en gang. 

Skrevet

Dersom dere har det fint uten sex, så er vel ikke dette et problem? Man må ikke ha sex for å ha et godt liv sammen.

Anonymkode: 20861...2fe

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom dere har det fint uten sex, så er vel ikke dette et problem? Man må ikke ha sex for å ha et godt liv sammen.

Anonymkode: 20861...2fe

Jeg vet. Men, jeg vet han savner det. Og jeg savner den gamle meg 😔

Skrevet

Dere har rett. Vi får ta en prat igjen...

Men, vil det gå over? Med lave skuldre og rett fokus. (Eggløsninge har blitt så inni helvetes vonde så derfor uteblir lysten da og)

Noen knep jeg kan gjøre? Hva med sånn stimulerende gele? Liten knert på klitten ville jo pirret litt. Tror ikke jeg er helt på jordet, bare ørlitt avsporet 😝

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...