Gjest Suzanne Skrevet 23. august 2002 #1 Del Skrevet 23. august 2002 Hei! Noen som kan anbefale en bra støvsuger? Jeg har vegg-til-vegg teppe i tre rom så den må jo være litt kraftig. Og ikke dyrere enn 1500 kr. Anyone? Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirella Skrevet 24. august 2002 #2 Del Skrevet 24. august 2002 Har ikke noen støvsuger å anbefale,men hvis du allerede HAR støvsuger som ikke er så kraftig,kan du jo kjøpe deg en teppebanker som du kobler på støvsuger-røret istedet for den ordinære "tuten" som følger med støvsugeren.En slik teppebanker banker teppegulvet når du støvsuger,og da trenger ikke støvsugerene være så kraftig. Men mitt aller beste råd er å rive av teppegulvet!!!!! Fordi det er absolutt IKKE sunt for inneklimaet!!!! Har du sjekket hva som befinner seg under teppet??? Kanskje ligger der gulv-belegg eller tilogmed tre-gulv,hvis du er heldig???? Sjekk dette før du kjøper deg noe som helst!!! Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langstrømpe Skrevet 26. august 2002 #3 Del Skrevet 26. august 2002 Er super-fornøyd med min Electrolux som jeg kjøpte for noen år siden. Den suger så hardt at det er vanskelig å dra den over teppet når støvsuger-posen er ny og jeg bruker "full guffe". Den har fire eller fem forskjellige styrker, forskjellige filtre (det ene kan vaskes, hos mange støvsugere må man stadig vekk kjøpe nytt og dyrt filter) som skal forhindre små partikler fra å komme ut på baksiden og den er regulerbar i høyden slik at den er god å bruke for høye personer. Forøvrig hadde den vunnet masse tester det året vi kjøpte den. Husker ikke serie-nummeret, men uansett har det sikkert kommet nye modeller siden den gang. Husker heller ikke hva den kostet, men søsteren min kjøpte en litt enklere variant av samme støvsugeren til en litt rimeligere penge, og hun er også fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå