AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #1 Skrevet 20. januar 2019 Jeg skjønner ikke greia med at damer ikke klarere å si hei. Et lite "hei". Det er faktisk bedre det enn at en dame sier det til enn en mann. Fordi en mann går ikke ut på byen med 5 venninner. Jeg får inntrykk av at damer tar sjansen på å hoppe over en grøft (med livet på spill) før dem tar sjansen på å ta kontakt med en mann. Anonymkode: db6b5...789 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #2 Skrevet 20. januar 2019 Hjelper ikke å si hei når mannfolka bare vil ha sex. Anonymkode: 6bfdb...cec 6
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #3 Skrevet 20. januar 2019 Det sier mye om det du vet om menn. Takk for ditt innspill. God natt Anonymkode: db6b5...789 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #4 Skrevet 20. januar 2019 Jeg vet ganske mye om menn etter å ha levd i nesten 36 år. Anonymkode: 6bfdb...cec 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #5 Skrevet 20. januar 2019 Ja, da får du sitte å vente da Anonymkode: db6b5...789
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #6 Skrevet 20. januar 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hjelper ikke å si hei når mannfolka bare vil ha sex. Anonymkode: 6bfdb...cec Du får jo sex tilbake. Ta deg sammen. Noen kvinner er rett og slett ikke interessert i menn den kvelden😁 Anonymkode: 42183...d98
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #7 Skrevet 20. januar 2019 Fordi vi har lært at å si hei til en mann på byen ofte fører med uønsket kontakt. Til hverdags sier jeg hei til alle. På byen med alkohol innafor aldri til menn uten følge av dame.Et hei, betyr nemlig bare hei, ikke " hei jeg vil ha sex" Å joa, det finnes mange menn som tar et hei som kun det det er, et hei, men desverre er det kke de som kommer frem 01 på en lørdagsnatt. Anonymkode: 0c4f5...5a0 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #8 Skrevet 20. januar 2019 Har du ikke lest reglene for KG, ts? * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Anonymkode: ce423...4b0
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #9 Skrevet 20. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fordi vi har lært at å si hei til en mann på byen ofte fører med uønsket kontakt. Til hverdags sier jeg hei til alle. På byen med alkohol innafor aldri til menn uten følge av dame.Et hei, betyr nemlig bare hei, ikke " hei jeg vil ha sex" Å joa, det finnes mange menn som tar et hei som kun det det er, et hei, men desverre er det kke de som kommer frem 01 på en lørdagsnatt. Anonymkode: 0c4f5...5a0 To be fair, så oppfører mange av oss kvinnfolk seg verre. ^Jeg prater ikke til deg før vi har avtale om giftemål^ Anonymkode: 42183...d98 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #10 Skrevet 20. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har du ikke lest reglene for KG, ts? * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Anonymkode: ce423...4b0 Tror vi alle forstod at dette handlet om dating. Ble derimot overrasket over at Tinder ikke var involvert. Anonymkode: 42183...d98
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #11 Skrevet 20. januar 2019 Damer sier hei hele tiden. Anonymkode: 9559d...e4e
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #12 Skrevet 20. januar 2019 Hvorfor skal de si hei til deg? Kanskje de ikke har lyst. Akseptert det! Anonymkode: 632ef...ea4
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #13 Skrevet 20. januar 2019 Kvinner lever ikke for å gi deg bekreftelser og hei for at du skal bli glad Anonymkode: 632ef...ea4
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #14 Skrevet 20. januar 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: To be fair, så oppfører mange av oss kvinnfolk seg verre. ^Jeg prater ikke til deg før vi har avtale om giftemål^ Anonymkode: 42183...d98 Nå overdriver du. Uansett er det ikke noe galt i å ikke være interessert i nye mannlige bekjentskaper om man ikke har de samme verdiene og ønskene så det er helt fair det å ikke gidde å prate med en fuckboy fordi man er ute etter en ektemann. Anonymkode: 632ef...ea4
Perelandra Skrevet 20. januar 2019 #15 Skrevet 20. januar 2019 Hei, trådstarter! Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Perelandra, mod
Fremhevede innlegg