AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #1 Skrevet 20. januar 2019 Hei, jeg har klart å røre tissen til en venn og jeg er usikker på om jeg likte det eller ikke. Jeg følte mange følelser når jeg gjordet det. Jeg har også prøvd å få rørt tissen has litt lengere men han er litt usikker på han vil. Har noen tips om hvordan jeg kan kommer nærmere han? Anonymkode: e5a2d...58c
visp Skrevet 20. januar 2019 #2 Skrevet 20. januar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg har klart å røre tissen til en venn og jeg er usikker på om jeg likte det eller ikke. Jeg følte mange følelser når jeg gjordet det. Jeg har også prøvd å få rørt tissen has litt lengere men han er litt usikker på han vil. Har noen tips om hvordan jeg kan kommer nærmere han? Anonymkode: e5a2d...58c Du har jo vært ganske nærme han om du har tafset på underlivet 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #4 Skrevet 20. januar 2019 Stått opp før mamma og pappa i dag, vennen? Du veit at du ikke får lov til å bruke pc’en til pappa uten å spørre først? Skru på tv-en isteden du. Anonymkode: eee40...045 5
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #6 Skrevet 20. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stått opp før mamma og pappa i dag, vennen? Du veit at du ikke får lov til å bruke pc’en til pappa uten å spørre først? Skru på tv-en isteden du. Anonymkode: eee40...045 Sørgelig å være med i tabuheiagjengen i 2019 som ikke klarer å svare mennesker på ting som man i andre land fremdeles blir drept av. Du burde stå opp, legge fra deg wannabe hersketeknikken din, kok en dårlig kaffe og start dagen dritt. Håper kjøleskapet ditt er tomt for snacksen du ønsker. Anonymkode: d1325...cdb
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #7 Skrevet 20. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sørgelig å være med i tabuheiagjengen i 2019 som ikke klarer å svare mennesker på ting som man i andre land fremdeles blir drept av. Anonymkode: d1325...cdb Hæ?😂 Anonymkode: eee40...045
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå