Gå til innhold

Jeg har klart å røre tissen til en kompis, usikker på hva jeg føler.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har klart å røre tissen til en venn og jeg er usikker på om jeg likte det eller ikke. Jeg følte mange følelser når jeg gjordet det. Jeg har også prøvd å få rørt tissen has litt lengere men han er litt usikker på han vil. Har noen tips om hvordan jeg kan kommer nærmere han?

Anonymkode: e5a2d...58c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg har klart å røre tissen til en venn og jeg er usikker på om jeg likte det eller ikke. Jeg følte mange følelser når jeg gjordet det. Jeg har også prøvd å få rørt tissen has litt lengere men han er litt usikker på han vil. Har noen tips om hvordan jeg kan kommer nærmere han?

Anonymkode: e5a2d...58c

Du har jo vært ganske nærme han om du har tafset på underlivet:laugh:

• Liker 1
Skrevet

Hvor gammel er du TS?

• Liker 2
Skrevet

Stått opp før mamma og pappa i dag, vennen? Du veit at du ikke får lov til å bruke pc’en til pappa uten å spørre først? Skru på tv-en isteden du. 

Anonymkode: eee40...045

• Liker 5
Skrevet

Fin trolletråd.

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stått opp før mamma og pappa i dag, vennen? Du veit at du ikke får lov til å bruke pc’en til pappa uten å spørre først? Skru på tv-en isteden du. 

Sørgelig å være med i tabuheiagjengen i 2019 som ikke klarer å svare mennesker på ting som man i andre land fremdeles blir drept av.

Du burde stå opp, legge fra deg wannabe hersketeknikken din, kok en dårlig kaffe og start dagen dritt. Håper kjøleskapet ditt er tomt for snacksen du ønsker.

Anonymkode: d1325...cdb

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sørgelig å være med i tabuheiagjengen i 2019 som ikke klarer å svare mennesker på ting som man i andre land fremdeles blir drept av.

Anonymkode: d1325...cdb

Hæ?😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...