AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #1 Skrevet 20. januar 2019 Hei. Hvordan skal frisk sperm se ut? Samboeren min kommer ikke så veldig mye :/ sperm hans er gjenomsiktig hvit mere blankt. Vi har prøvd å bli gravide i snart 1 og halvt år. Jeg ber han om å dra til legen for å undersøke men han synes det er kleint og vil prøve et år til. Eksen min sin var tykkere og nesten helt hvit 🙈 ble gravid på første samleie. Men mistet.. Har ikke så mye erfaring med det og lurer er 23 år. Anonymkode: cd2cf...815
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #3 Skrevet 20. januar 2019 Du kan ikke se med blotte øyet kvaliteten. Mengde, farge og konsistens er forskjellig fra mann til mann. Veldig mange menn sjekker sædkvaliteten, så det trenger han ikke å synes er flaut. Hvordan tror han det er å gå til gynekolog da? Anonymkode: 62af1...09b 1
Ginny Skrevet 20. januar 2019 #4 Skrevet 20. januar 2019 Hvis dere bor nært noen som sjekker sperm kan han ta prøven hjemme og holde prøven varm og levere innen en time. Hvis dere har prøvd i halvannet år er det jo ikke noe å vente på. En spermprøve er en langt enklere prøve å gjennomføre enn en underlivssjekk av deg feks Og ikke bruk penger på hjemmetest, du får ingen gode svar fra dem. 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #5 Skrevet 20. januar 2019 8 timer siden, Prøver18 skrev: Kjøp hjemmetest Vet du hvor man får kjøpt det 😄 ? Anonymkode: cd2cf...815
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #6 Skrevet 20. januar 2019 Sitat Sperm kvalitet Hvordan kan man sperme kvalitet? https://m.facebook.com/ettord/ Anonymkode: db7be...7aa
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #7 Skrevet 20. januar 2019 Du kan ikke stole på en hjemmetest. Dere har prøvd i over ett år, da må man teste den på et skikkelig laboratorium. Hjemmetestene forteller ikke alt, de tester som regel bare mengde. Sier ingenting om kvaliteten. Anonymkode: 62af1...09b
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #8 Skrevet 20. januar 2019 8 timer siden, Ginny skrev: Hvis dere bor nært noen som sjekker sperm kan han ta prøven hjemme og holde prøven varm og levere innen en time. Hvis dere har prøvd i halvannet år er det jo ikke noe å vente på. En spermprøve er en langt enklere prøve å gjennomføre enn en underlivssjekk av deg feks Og ikke bruk penger på hjemmetest, du får ingen gode svar fra dem. Vi bor 10 minutter unna legen hans skal spørre han om vi kan gjøre det istedenfor. Det tenker jeg også greit å starte tidlig haha 😁 Jeg har hvert på underlivssjekk alt var greit, er bare samboeren som ikke har blitt sjekket 🙈 skal få gjort det også snart. Anonymkode: cd2cf...815
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #9 Skrevet 20. januar 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan ikke se med blotte øyet kvaliteten. Mengde, farge og konsistens er forskjellig fra mann til mann. Veldig mange menn sjekker sædkvaliteten, så det trenger han ikke å synes er flaut. Hvordan tror han det er å gå til gynekolog da? Anonymkode: 62af1...09b Stemmer det 😁 Har prøvd å få han med til legen et par ganger, men han synes sånne ting er kleint rett og slett og ubehagelig. Vi skal spørre legen om han for gjort seg ferdig hjemme, ifred og ro 🙈 så kan vi ta med testen til legen så fort som mulig. Bor bare 10 minutter unna.. Anonymkode: cd2cf...815
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå