Gjest Gitte Skrevet 7. april 2005 #21 Skrevet 7. april 2005 og forresten, aids smitter ikke ved å drikke av den samme koppen.
*M* Skrevet 7. april 2005 #22 Skrevet 7. april 2005 Er det så vanskelig å si "jeg tror ikke denne er helt ren"? Ang. kruset så synes jeg de er vel så ok som te-kopper. Det smaker vel likt uansett??
Gjest gjest1 Skrevet 7. april 2005 #23 Skrevet 7. april 2005 Ville bare bekrefte min sans for detaljer ved å nevne hvor naboen hennes kom fra da jeg attpåtil tok ham i hånden da jeg hilste på ham. Hyggelig fyr. Prøver du å insinuere at alle svarte mennesker har AIDS?? Naboen hennes kunne like godt vært bondetaus fra Ørsta for min del. Men dette har intet med saken å gjøre. Hva er det korrekte å gjøre når man havner i en slik situasjon? Skal man være "høflig" og gjøre noe som byr en imot eller fornærme verten? Nei, det har intet med saken å gjøre, det var derfor jeg spurte, og jeg lurte med det spørsmålet om DU insinuerte at folk fra Afrika har aids.
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2005 #24 Skrevet 7. april 2005 Slike situasjoner er alltid litt ubehaglige, og selv om man har et godt forhold, så er det ikke lett å påpeke feil ved andres renhold/hygiene. Om det er en person man VET er veldig renslig av seg, er det kanskje lettere å si i fra, men er det en litt mindre "kresen" person, så er det jo litt flaut å påpeke det. Jeg hadde nok ikke klart å drikke av den koppen, jeg altså. Jeg har en svigerinne som jeg aldri rører oppvaskkluten til (den luuuukter det på lang vei av)
Gjest gjest1 Skrevet 7. april 2005 #25 Skrevet 7. april 2005 Nei det er søren meg ikke enkelt å være på besøk til mennesker som har en helt annen standard på hygiene enn en selv! Har selv vært i situasjoner hvor jeg har mest lyst til å springe på butikken, kjøpe vaskemidler å lære folk at det går ann å vaske en og annen gangen! ( Og jeg er ikke utpreget pertentelig av meg....) Jeg har forsøkt i det lengste å unngå å spise/drikke/bruke toalettet når jeg har vært hos noen med litt for mye møkk i krokene etter min smak. (Når belegget på komfyren ser ut som det er i live og klart til å fly i strupen på meg blir det i meste laget....) Men jeg har ikke komentert det, er vel litt for feig....
Gjest Gjesta Skrevet 7. april 2005 #26 Skrevet 7. april 2005 Hadde sagt det rett ut jeg på en ok måte da.. må jo være bedre enn å løpe ut...
Hu i Svingen Skrevet 7. april 2005 #27 Skrevet 7. april 2005 Ring byvetrinæren. Han har stengt en del resturanter i Oslo' date= kanskje han kunne ta en alvorsprat med venninna di. Og er fristet til å ønske Milla velkommen tilbake
Laila Skrevet 8. april 2005 #28 Skrevet 8. april 2005 Jeg er garantert feig på slikt.Jeg ville bare latt vær å drikke av den,og sagt jeg ikke var tørstig.Eller kommet med noe slikt som:jeg drakk så mye når jeg var hjemme,så jeg er forsynt.
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2005 #29 Skrevet 8. april 2005 Oi,har du et annet krus? de hadde eg sat. Det ar o en god vennine, så det adde hun taklet. at du måtte fly ut dørene pga dette finner eg snodg. va i uleste hadde ha fra Nigeria med dette å gjøre?
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2005 #30 Skrevet 9. april 2005 Jeg synes også det hadde gått an å si ifra på en litt pen måte. Bare si "oi, denne var visst ikke helt ren, har du en annen?". Ellers synes jeg det var et bra forslag å gi henne noen te-kopper i presang neste gang du skal dit! Så vet du i allefall at de er rene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå