Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal prøve å forklare meg slik at dette ikke blir misforstått, men kanskje ikke så lett.

Når man blar gjennom Tinder sveiper man jo bort en hel haug. Det jeg lurer på er om disse som jeg sveiper til venstre noen gang får muligheten til å sveipe på meg. For hva er vel vitsen med det? Der sitter man håpefull. Enten blir det match, ellers går man og venter på match. Så hvis den andre allerede har sveipet til venstre forsvinner muligheten til den bortsveipede til å sveipe på den som droppet de? Det birde det jo i så fall.

Jeg tenker det må være slik: Hvis jeg sveiper en person til høyre og ikke får match, da betyr det at denne personen ennå ikke har sveipet på meg. Er dere med? 

Tenker på dette for eksempel når jeg ser kjentfolk. Da sveiper jeg fort til venstre og tenker at: «Phew, de så meg ikke».

Noen som skjønte hva jeg mente? Hva tror dere?

Anonymkode: 49cf8...4a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror at om noen sveiper deg bort blir de borte for deg også.

Men om noen ser deg, so what? Redd for at eksen skal se den nye sveisen? Det er jo ikke som at du kommer til å trykke liker på disse kjentfolks liksom, selv om de kanskje har gjort det🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 88cc3...e9d

Skrevet

Jeg tror ikke de som sveiper deg bort blir borte for deg også

Anonymkode: 06c01...68b

Skrevet

Enkelte jeg sveiper til venstre, kommer tilbake igjen og igjen! Utfra det, vil jeg tro at de fremdeles vil få deg opp om du sveiper dem til venstre.

Anonymkode: 4c7d8...dd3

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enkelte jeg sveiper til venstre, kommer tilbake igjen og igjen! Utfra det, vil jeg tro at de fremdeles vil få deg opp om du sveiper dem til venstre.

Anonymkode: 4c7d8...dd3

Jeg vet. Irriterende. Men tror dette har en annen årsak. Slettet appen eller noe. Prøvde å ta en til høyre en gang da ham dukket opp for tiende gang, men ble ingen match 😂

Anonymkode: 49cf8...4a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...