Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 3+2 i dag. 

- lett kvalme

- vondt i ryggen 

- trett

- STERKE humørsvingninger 

- Hadde også følelse av melkeutdrivning for noen dager siden, som jeg aldri har hatt som symptom tidligere (har 1 barn fra før, så gjenkjenner følelsen). 

20190120_001312.jpg

Anonymkode: d3c02...f33

Videoannonse
Annonse
Skrevet
29 minutter siden, maddiie skrev:

Gratulerer!

Håper jeg kan si takk :)

Skrevet

Det kan du nok, ta en ny test om 5 dager så melder du tilbake her 😄

Skrevet
2 timer siden, maddiie skrev:

Det kan du nok, ta en ny test om 5 dager så melder du tilbake her 😄

Blendahvit i dag :(

Skrevet (endret)

Hei allerde dagen etter jeg hadde hatt ubeskyttet sex merket jeg at noe var annerledes men tenkte ikke noe over det nå etter at det har gått 1 uke tenker jeg kanskje at jeg kan være gravid jeg har veldig mange symptomer som magesmerter kvalme forstoppelse luft i magen halsbrann mye sliten humørsvingninger jeg er ofte veldig kald og veldig varm det varierer osv men er det mulig å merke symptomer så tidlig for det kan jo hende at jeg bare er syk men alt det her minner meg om graviditet begynner å bli litt stressa så er det noen som vet om det her kan være graviditet 

Endret av Emilie_Irgens
Skrevet
3 minutter siden, Emilie_Irgens skrev:

Hei allerde dagen etter jeg hadde hatt ubeskyttet sex merket jeg at noe var annerledes men tenkte ikke noe over det nå etter at det har gått 1 uke tenker jeg kanskje at jeg kan være gravid jeg har veldig mange symptomer som magesmerter kvalme forstoppelse luft i magen halsbrann mye sliten humørsvingninger jeg er ofte veldig kald og veldig varm det varierer osv men er det mulig å merke symptomer så tidlig for det kan jo hende at jeg bare er syk men alt det her minner meg om graviditet begynner å bli litt stressa så er det noen som vet om det her kan være graviditet 

Det er ikke vanlig å merke symptomer så tidlig. Hos meg har ikke symptomene kommet før i uke 7-8, men dette er individuelt. 

Anonymkode: 430f9...62d

Skrevet
4 timer siden, Emilie_Irgens skrev:

Ja, det kan det være. Eller så kan det være at du er syk. 

Anonymkode: 88dc9...fe4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...