AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #1 Skrevet 19. januar 2019 Er 3+2 i dag. - lett kvalme - vondt i ryggen - trett - STERKE humørsvingninger - Hadde også følelse av melkeutdrivning for noen dager siden, som jeg aldri har hatt som symptom tidligere (har 1 barn fra før, så gjenkjenner følelsen). Anonymkode: d3c02...f33
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #3 Skrevet 19. januar 2019 29 minutter siden, maddiie skrev: Gratulerer! Håper jeg kan si takk Anonymkode: d3c02...f33
maddiie Skrevet 20. januar 2019 #4 Skrevet 20. januar 2019 Det kan du nok, ta en ny test om 5 dager så melder du tilbake her 😄
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #5 Skrevet 20. januar 2019 2 timer siden, maddiie skrev: Det kan du nok, ta en ny test om 5 dager så melder du tilbake her 😄 Blendahvit i dag Anonymkode: d3c02...f33
Emilie_Irgens Skrevet 20. januar 2019 #6 Skrevet 20. januar 2019 (endret) Hei allerde dagen etter jeg hadde hatt ubeskyttet sex merket jeg at noe var annerledes men tenkte ikke noe over det nå etter at det har gått 1 uke tenker jeg kanskje at jeg kan være gravid jeg har veldig mange symptomer som magesmerter kvalme forstoppelse luft i magen halsbrann mye sliten humørsvingninger jeg er ofte veldig kald og veldig varm det varierer osv men er det mulig å merke symptomer så tidlig for det kan jo hende at jeg bare er syk men alt det her minner meg om graviditet begynner å bli litt stressa så er det noen som vet om det her kan være graviditet Endret 20. januar 2019 av Emilie_Irgens
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #7 Skrevet 20. januar 2019 3 minutter siden, Emilie_Irgens skrev: Hei allerde dagen etter jeg hadde hatt ubeskyttet sex merket jeg at noe var annerledes men tenkte ikke noe over det nå etter at det har gått 1 uke tenker jeg kanskje at jeg kan være gravid jeg har veldig mange symptomer som magesmerter kvalme forstoppelse luft i magen halsbrann mye sliten humørsvingninger jeg er ofte veldig kald og veldig varm det varierer osv men er det mulig å merke symptomer så tidlig for det kan jo hende at jeg bare er syk men alt det her minner meg om graviditet begynner å bli litt stressa så er det noen som vet om det her kan være graviditet Det er ikke vanlig å merke symptomer så tidlig. Hos meg har ikke symptomene kommet før i uke 7-8, men dette er individuelt. Anonymkode: 430f9...62d
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #8 Skrevet 20. januar 2019 4 timer siden, Emilie_Irgens skrev: Hei allerde dagen etter jeg hadde hatt ubeskyttet sex merket jeg at noe var annerledes men tenkte ikke noe over det nå etter at det har gått 1 uke tenker jeg kanskje at jeg kan være gravid jeg har veldig mange symptomer som magesmerter kvalme forstoppelse luft i magen halsbrann mye sliten humørsvingninger jeg er ofte veldig kald og veldig varm det varierer osv men er det mulig å merke symptomer så tidlig for det kan jo hende at jeg bare er syk men alt det her minner meg om graviditet begynner å bli litt stressa så er det noen som vet om det her kan være graviditet Ja, det kan det være. Eller så kan det være at du er syk. Anonymkode: 88dc9...fe4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå