AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #1 Skrevet 19. januar 2019 Jeg hadde samleie 4 dager før forventet EL. Allerede 4-5 dager etter EL jeg litt lys blod på papiret når jeg tørket meg. Det har kommet og gått brun/rosa flekker på papiret i 6 dager nå. (Festeblødning?) det er 5-6 dager til forventet mens så er veldig spent. Har spottet slike brune flekker før men da bare dagene før mens. Andre symptomer er tørst, tisser litt oftere, stikkninger i eggstokkene og litt deppa/humørsvingninger. Er ikke kvalm og kjenner ikke noe i puppene. Hva tror dere? Typiske graviditetstegn eller ikke? tok en test idag (alt for tidlig, vet) og den var selvfølgelig negativ🙈 Anonymkode: 30533...403
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #2 Skrevet 19. januar 2019 Det er veldig vanskelig å svare på. Det kan være symptomer på graviditet, men også på mens. Jeg fikk mye av de samme mens symptomene, men den kom aldri.. Helt forferdelig å være i den mellomperioden, da man leter etter alt av symptomer. Man må dessverre bare smøre seg med tålmodighet til forventet mens dagen🙈 Lykke til😁 Anonymkode: bdd96...d41
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #3 Skrevet 20. januar 2019 Kan være både mens og graviditetssymptomer. Det eneste som hjelper er å vente og eventuelt ta en test. Anonymkode: a0ad6...2ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå